Aktywne Wpisy

kontos_stelio +87
W ogóle jak dla mnie zawodowa armia to jest jakiś nieśmieszny żart XD czyli tak, w czasach pokoju ci ludzie dostaja:
- hajs za studia
- przydział mieszkaniowy
- pewną i dobrze płatna pracę
- wysoka emeryturę po 25 latach służby (czyli w praktyce kolo 45 r. ż.)
- hajs za studia
- przydział mieszkaniowy
- pewną i dobrze płatna pracę
- wysoka emeryturę po 25 latach służby (czyli w praktyce kolo 45 r. ż.)

Crisu +62
Oddajesz prawie 50% procent w podatkach, masz najdroższe mieszkania i kredyty hipoteczne w Europie. Na wizytę u lekarza specjalisty czekasz min pół roku.
Teraz masz robić za mięso armatnie, gdzie w najlepszym przypadku zginiesz na froncie a w najgorszym wrócisz jako niezdolny do samodzielnej egzystencji weteran z renta 2000 brutto.
#obowiazkowecwiczeniawojskowe
Teraz masz robić za mięso armatnie, gdzie w najlepszym przypadku zginiesz na froncie a w najgorszym wrócisz jako niezdolny do samodzielnej egzystencji weteran z renta 2000 brutto.
#obowiazkowecwiczeniawojskowe





W ramach przerwy od tutoriali z Houdiniego odkurzyłem stary projekt. Poprawiłem parę błędów i domodelowałem brakujące walizki z tyłu. Wyszło całkiem średnio, może być :D
Mercedes-Benz 300 SL z 1954 roku.
źródło: comment_16167359068fH2Ve3nnmGRV0WLit07E6.jpg
PobierzNa upartego można zawsze w jakimś gimpie samemu sobie podmalować
Pokaż siatke i pokaż tzw clay ;)
Jak robilem jeszcze w 3ds maxie to niestety nie bylo zebry ani odpowiednika zeby podpatrzec sensownie przebieg refleksow, ale da rade troche to suplementowac zwyklymi materialami.
Standard material i manewrujesz specular / glossiness. Potem ogladasz bryłe i widać gdzie ucieka linia.
dobra to zmobilizowałeś mnie, muszę dokończyć ten model Corvette z tutoriala xD
Nie chce mi się za bardzo ściągac wszystkich subdiv'ów które mam powłączane na editpoly, ale mogę przesłać to
@WyjmijKija: w branży standardem jest, że jedna klatka leci na farmie godzinę+. Ale to wieksza scena oczywiście, nie pojedynczy model. To się rendziło poniżej 20 minut.
@caribbean: widzę, że dalej na spokojnie podchodzisz do rozwoju kariery grafika ;)
źródło: comment_1616754476hTDVh8aod8HSW1AMnbRJzd.jpg
PobierzJako, że już dawno nie robiłem to mogę machnąć się z niektórymi nazwami / moze już tego nie ma w 3ds maxie :p
Anyway, jak była gotowa bryła modelu, to brało sie mesh-smoth na 1 i ustawialo sztywnosc krawedzi (wszystkie ranty / przetloczenia). Taki obiekt konwertowałem na edit poly, ale był juz gęstszy. Dopiero w nim wycinalo się elementy jak drzwi czy maska. Dzięki temu model był o wiele
@WyjmijKija: na standardowych materiałach leci szybko, ale wrzuć jakieś które odbijają światło jak właśnie chrom i prędkość renderu spada drastycznie. No i tu są miliony poly w tej scenie
@m4rcus: wolę ciąć przed meshsmothem, daje to imo dużo większą kontrolę. Albo nie ciąć wcale tylko zrobić chamfer i extrud do środka krawędzi. Zależy od modelu.
źródło: comment_1616755706QyjmiYaXYNuWdYhm44MD8n.jpg
Pobierz@WyjmijKija: to działa inaczej. W viewporcie też mogę sobie obracać model realtime, ale renderer na samo sprawdzenie polygonów weźmie kilkanaście sekund zanim w ogóle zacznie coś robić. W grze masz już powypalane lightmapy, silnik tego nie przelicza na bieżąco
źródło: comment_1616756673DrcJCD1OA3mLsiSwCMvjl7.jpg
Pobierz