Wpis z mikrobloga

@Janusz_z_Rivii: ja tam sobie wycraftowałem fajne legendarne bronie, które masakrują po jednym, dwóch strzałach, legendarne hacki które czynią z gracza półboga i ulepszenia dmg do broni. Sporo czasu tam spędziłem.

Edit: nawiasem mówiąc liczba szczegółów na teksturach broni też jest #!$%@? w kosmos - dla samego pooglądania sobie broni i obejrzenia animacji warto było je wycraftować
Przypomnij nam na jakim poziomie trudności te bronie masakrują po strzale?


@Janusz_z_Rivii: na normalnym.

Ps. Po to kupiłem crapa żeby pooglądać sobie tekstury broni XD


co kto lubi, jeden lubi oglądać tekstury broni, drugi kopać wirtualną piłkę a trzeci po pracy na magazynie siada i gra w grę o jeżdżeniu wózkiem widłowym XD
chyba najbardziej bezużyteczna rzecz po policji i benku papaja XD


@Janusz_z_Rivii: samo craftowanie jest spoko, ale wytworzenie czegoś naprawdę fajnego to trudna sprawa i mało szans na to raczej. Natomiast ulepszanie jest bezsensu.

Przypomnij nam na jakim poziomie trudności te bronie masakrują po strzale?


@Janusz_z_Rivii: Moja ulubiona wycraftowana Burya wiekszość brała na jednego strzała na poziomie normalnym, Smashera na kilka. Końcówka przy tym była na tyle mało wyzywająca, że drugie
kszaku - > chyba najbardziej bezużyteczna rzecz po policji i benku papaja XD

@Janu...

źródło: comment_1616609727QlmmDcRn8M0ck8sisCsY46.jpg

Pobierz
@pablo397: Za dużo przedmiotów do kraftowania to tam nie ma a samo krafotowanie zużywalnych rzeczy to tragedia. Winno być tak: "kraftuj granat ---> 500 ---> enter = 500 granatów / nie masz surowców wykraftuj se 20". Wydaje mi się że całe to inventory to było robione pod konsole/obsługę padem. Dla mnie do poprawy. Z drugiej strony nie sądzę żeby zrobili inne zarządzanie na pc i konsolach i tak pewnie tego nie
@kszaku: Mnie najbardziej iriruj wygląd tych szmat które się nosi w tym staniki dla mężczyzny i różowe slipy które robią za pancerz. Jednak mogli się bardziej postarać wydając grę AAA. No chyba ze chcieli wiśmiać future content. W przyszłości to bardziej bym się spodziewał jakiś ultra nowoczesnych pancerzy z włókna szklanego a nie kolorowych szmat w których będziesz wyglądał jak pajac w cyrku. Liczyłem na coś innego
Za dużo przedmiotów do kraftowania to tam nie ma a samo krafotowanie zużywalnych rzeczy to tragedia.


@Lazarus2077: masz rację samo UI craftowania jak i cała UI to 0/10 i było robione przez panią krysię z księgowości, która nigdy w grę komputerową nie grała, bo inaczej się tego nie da wytłumaczyć.

Jak zmienisz ręcznie czas craftowania w plikach konfiguracyjnych na 0.1 sekundy to trochę sprawniej to idzie.

Użyteczność kraftowanych broni 3/10 bo
pablo397 - > Za dużo przedmiotów do kraftowania to tam nie ma a samo krafotowanie zuż...

źródło: comment_1616610858ZddKQtkzt9kh9e7aOOWimn.jpg

Pobierz
@Janusz_z_Rivii: #!$%@? nic nie mów, cały build zrobiłem pod craftowanie a jedynie co z craftowałem to apteczki i granaty przez cała #!$%@? gre XD. Jedynie co mi dało z tego buildu to wiekszy armor i nic więcej, grałem na poziomie trudnym i tylko może z początku było trudno. Ta gra to #!$%@? żart pod względem mechaniki i gameplayu. Nie mówiąc że przeszedłem gre i nie odblokowało mi trofki na ps5. Jak
@pablo397: Mam to samo z losowaniem aczkolwiek to wizualny bug bo z tego co pamiętam to wartość jest identyczna jak poprzedniej bez buga. Zaś jeżeli chodzi o wytwarzaną broń to fajnie by było jak by właśnie ten rodzaj (legendarne) miałty statystyki do podpalenia, porażenia prądem, otrucia etc. Fajnie gdybyśmy nie mogli zdobyć tych broni na przeciwniku tylko właśnie wykraftować. Ale to pewnie by się wiązało z grindem a tutaj raczej po
@Janusz_z_Rivii ja tam kraftowalem niebieską snajperkę (nie pamiętam nazw bo już dawno skończyłem) z jakiegoś podstawowego gównolitu. Co kilka godzin grania spokojnie można było wykraftować sobie po 60k eurogąbek. W automacie sprzedawało się ją po 600.