Wpis z mikrobloga

W naszej teraźniejszej kulturze powstał nowy, nieznany wcześniej powszechnie termin, który nazywamy "rakiem". > Współczesne słowo określające te osoby to „hejterzy”. Są to ludzie, których komentarze dominują we wszystkich artykułach w internecie o każdym, kto zrobił coś nowatorskiego.

Rodzic, który znalazł nowy sposób na wychowanie swoich dzieci,

osoba z dawną nadwagą, która znalazła sposób na odchudzanie do atletycznych proporcji

lub osoba, która odważyła się wydać mniej, niż zarabiała, i sugeruje, że warto spróbować innym .

Według hejterów zawsze jest coś poważnego nie tak z osobą w opowieści…

a jednak w cudowny sposób nie ma nic złego w samych hejterach.

Ale pomimo tego nierównomiernego rozmieszczenia zalet i wad, ludzie w opowieściach są zawsze tymi, którzy osiągają dobre wyniki.

Widziałem ten wzór powtarzający się w przypadku wielu osób, które spotkałem w całym swoim życiu. Jak w przypadku każdej dużej grupy osób, były też historie sukcesu, a inne z poważnymi problemami lub destrukcyjnymi nawykami.

Ale co dziwne, hejterzy to najczęściej ci, którzy twierdzą, że sami prawie doskonale prowadzili swoje własne życie.

Zawsze mają najlepsze wymówki i wyjaśnienia, DLACZEGO ich własne sprawy nie idą po ich myśli i mają gotowego winowajcę (republikanów, demokratów - zupełnie jak w Polsce ) na którego z uwielbieniem wskazują.

zmiana tej raktowatej mentalności jest niezbędna do osiągania lepszych wyników w dowolnej dziedzinie życia.

In our culture these days, there is an interesting type of cancer which affects a certain chunk of the population. The modern word for these people is “Haters”, and they’re the folks whose comments you see dominating any online news article about anyone who has done something interesting. A parent who found a new way to raise their kids, a formerly-overweight person who found a way to slim down to athletic proportions, or a person who dared to spend less than they earned and suggest it was a worthwhile thing for others to try. According to the haters, there’s always something seriously wrong with the person in the story… and yet miraculously there’s never anything wrong with the haters themselves.

But despite this uneven distribution of virtues and flaws, the people in the stories are always the ones who get the good results.

I have seen this pattern repeated with the many people I’ve met throughout my own life as well. As with any large sampling of people, there were some success stories and others with pretty serious problems or destructive habits.

But oddly enough, the people in the most trouble tend to be those who claim to have run their own lives nearly perfectly. They always have the very best excuses as to why things are not going their way.

change of mentality is essential to achieving greatness, or even making much progress, in any area of life.

#mrmoneymustachequotes #rakcontent #rozwojosobisty