Wpis z mikrobloga

5-8 lat - prehistoric, wormsy, liero i dsj
9-12 lat - half-life, cs, tibia
13-15 lat - tibia, civilization, kozacy, warcraft, starcraft
16-18 lat - call of duty, fifa, lol, poker
19-24 lat - fifa, hearthstone + powroty do poprzednich gier
25 - 28 lat - 0 przyjemności z dłuższej gry w jakikolwiek tytuł, czasami fifa z kolegami i TFT w lolu aby zabić czas

A u was jak to przebiegało? Też potraficie tak skojarzyć każdy etap życia z konkretnymi grami? #gry #rozwojosobisty
  • 117
  • Odpowiedz
@Poksipol: całe życie grałem w jedną grę - world of warcraft XD. więc nie za bardzo. jeszcze wczesniej trochę w heroes, miałem też krótkie fazy na inne tytuły, ale nigdy nie trwały na tyle długo, by kojarzyl mi sie z nimi jakis etap w zyciu
  • Odpowiedz
@Poksipol: nie gram już od kilku miesięcy, ale wczesniej jeśli grałem, to prawie codziennie wieczorem, tak około godziny - maks dwie, zupelnie casualowo. Gdzieś od 2015, może 2016, nie pamietam, mozna placic za wowa pieniedzmi zarobionymi w grze i zawsze robiłem własnie tak. A jako dziecko i nastolatek zarabiałem na grę malując obrazy ( ͡º ͜ʖ͡º)
Generalnie uwielbiam klimat tej gry, pewnie dlatego nigdy mi sie
  • Odpowiedz
@Poksipol: co rozumiesz przez "przytrzymany"? raczej mam normalne zycie towarzyskie i rodzinne, sporo znajomych i partnerkę. nie wydaje mi się, by granie w mmo wpłynęło jakkolwiek na mój rozwój, ale też nigdy nie grałem nałogowo
  • Odpowiedz
@wespazjan: no właśnie chodziło mi o relacje międzyludzkie, ale widocznie nie wpłynęło negatywnie :) ja też mimo iż posiadam "karierę gracza", to jestem żonaty, rozwijający się itd. gry raczej nie wpłynęły negatywnie na moje życie
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Poksipol: 6-8 lat C64 więc we wszystko co bylo
8-11 Amiga CDTV - lotus, cannon fodder, syndicate, UFO
11-14 - na A1200 wszystkie 'doomopodobne' i strategie
14-22 - na PC duke, blood, half life, gta 1,2,VC,SA.
22-25 - WoW i borderlands