Wpis z mikrobloga

Dalej w komentarzach.

Ktoś mi wytłumaczy, co to jest za moda na promocję otyłości? XD Jak można być miłośnikiem aktywnośći fizycznej, będąc tak grubym? Przecież osoba ćwicząca regularnie nie jest w stanie doprowadzić się do takiego stanu.

Chore czasy poprawności politycznej, w której próbuje się nam wmówić, że czarne jest białe. Przecież tu nie ma mowy o żadnej pogoni za idealną sylwetką, to jest po prostu niedbałość o siebie i duża otyłość, która prowadzi do chorób serca, cukrzycy, problemów ze stawami. Całkowite zaprzeczenie sportu. Jak marka sportowa może promować niezdrowy tryb życia? XD Przecież to chore. I dalej w komentarzach Julki piszą o jakimś wyimaginowanym faszyzmie i o tym, jak kobiety powinny akceptować swój wizerunek. Nie, to nie jest fajne i nie można tego akceptować. Rozumiem, że jak jesteś brudny to też się nie umyjesz, tylko masz to zaakceptować? XD

#mirkokoksy #silownia #fitness #heheszki #bekaztwitterowychjulek #takaprawda #afera
S.....y - Dalej w komentarzach.

Ktoś mi wytłumaczy, co to jest za moda na promocję...

źródło: comment_1616063621pXCH04X0ZxJkfJ3ZNHbKVF.jpg

Pobierz
  • 43
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 20
@Sok_Mandarynkowy: jeśli duża ilość klientów jest podobnej postury to nic dziwnego, że do nich kierują swoje reklamy. W biznesie nikogo nie obchodzi zdrowie ludzi czy całego społeczeństwa tylko cyfry na koncie.
  • Odpowiedz
@Sok_Mandarynkowy: Z jednym się niezgodze, ktoś kto jest bardzo aktywny fizycznie jak ja (3x siłka, rower, bieganie, piłke, spacery ) jest ulana, jak to wytlumaczysz ? diety nie mam i moze to przez to, ale sport akurat wystepuje u mnie minimum 5x w tyg.
  • Odpowiedz
@Wykopek094: ekstra, najwięksi trójboiści, kulomioci, dyskobole, strongmani itp. trenują 7-10 razy w tygodniu i to trenują zawodowo, a nie rekreacyjnie, a też bywają mega ulani, jak to wytłumaczyć?
A no tak, że żra jak świnie, bo ulaństwo daje im optymalne warunki do osiągania wyników.
Twoje ulaństwo wynika z tego, że żresz za dużo w stosunku do swojej aktywności fizycznej, więc jesteś i będziesz ulany dopóki tego nie zmienisz.
  • Odpowiedz
@Sok_Mandarynkowy to tylko reklama, w dodatku kierowana do kobiet, takie trochę kreowanie się na firmę przyjazną size+
I później siedzą sobie przed kompem takie kobitki z otyłością i myślą sobie "kurde ona taka gruba i się pokazała, to moze i ja pójdę" i tak to działa.
W przypadku kobiet i mężczyzn w tej branży trzeba inaczej konstruować działania marketingowe.
  • Odpowiedz
Nie widzę nic złego w promowaniu ciuchów dla osób otyłych/większych. W końcu, oni też coś ubrać chcą na siłownię, zajęcia czy inną aktywność fizyczną czy po prostu ubrać na siebie.

Dziś kupi rozmiar +size, poćwiczy trochę i zostanie z daną marką kupując potem XXL, XL i tak dalej.

Pomijam już to, że wiele kobiet ćwiczy lata i utrzymując podobną wagę i nie ma zamiaru się odchudzać. Znam takich kobiet trochę, a nie
  • Odpowiedz
@Matemit: Też nie widzę nic złego w tworzeniu i promowaniu produktów dla ludzi otyłych. Nie rozumiem jednak jak można wciskać ten cały trend "body positive", że każde ciało jest normalne, piękne. Nie jest, pani z tego zdjęcia jest dla mnie obleśna, nie dlatego że urodziła się z krzywym nosem, trupią cerą, lichymi włosami, cofniętą szczęką, krzywymi zębami, czy garbem. Wygląda brzydko, bo dokonała takich wyborów życiowych (wielokrotnie dokonała, człowiek nie
  • Odpowiedz