Wpis z mikrobloga

@Wierzbek: OK, to wystarczy. Zatem Twój lapek to Lenovo Legion 5 15ARH05H. Jeżeli nie rozszerzałeś gwarancji, to w standardzie masz tam taką:
"2-year, Depot"

Oznacza to 2-letnią gwarancję z odesłaniem do serwisu Lenovo. Niestety zatem to jedyna opcja realizacji gwarancji - lepiej zgłaszać przez rękojmię, bo wtedy masz więcej praw.
@Wierzbek: Zależy od wielu czynników - czy jest to pierwsza awaria, czy model jest jeszcze dostępny, u kogo to kupiłeś itd.

Warto się spróbować dogadać - masz prawa, z których możesz skorzystać, ale nie warto być z automatu roszczeniowym, bo to niewiele daje. :P
@Vasek: wiem, nigdy nie jestem roszczeniowy, zawsze wszystko robię polubownie :P laptop kupiony w piątek, okazał się wadliwy, bo nie da się zainstalować Windowsa. Zamówiłem do ich salonu nowy laptop, także będzie na stanie jedna sztuka. Będę chciał wymienić na miejscu, tylko czy takie rzeczy robią w xkom. Pan przez telefon mówił o wymianie, ale nie wiem czy od ręki czy najpierw chcą weryfikacji sprzętu przez serwis czy nie
@Wierzbek: Jeżeli kupiłeś w piątek, to masz 14 dni na odstąpienie od umowy, bez podania przyczyny (o ile zakupiłeś poza siedzibą firmy). O tym tez pamiętaj.

Najlepiej, to napisz do nich ASAP i to wyjaśnij.
@Vasek: jutro po służbie do nich jadę z laptopem i będę na miejscu gadał. Z tym że nie chce odstąpić od umowy, bo laptop wczoraj podrożał z 3699 na 3899 i zostanę z niczym ;D
@Vasek: to jest chore. Przecież jak kupowałem w ten sposób to nie mam możliwości obejrzenia skoro karton plombowany xD jutro się dowiem :P idę spać. Miłej nocy, dzięki :)