Wpis z mikrobloga

Na stronie naszego sklepu prezentowane są domyślnie tylko i wyłącznie produkty aktualnie dostępne. W informacji o produkcie obok ceny wyświetlana jest również data ostatniej aktualizacji stanu magazynu. W przypadku, gdy nie dysponujemy wymaganą ilością danego towaru dla złożonego zamówienia, klient zostanie o tym niezwłocznie poinformowany przez handlowca. Dlatego najlepszym sposobem weryfikacji dostępności towaru w odpowiedniej ilości jest po prostu złożenie zamówienia.
@Landekx: miałem tak z xkomem w lipcu, wszystko zamówione, czekam na dostawę, czekam, czekam, tak tak będzie jutro, okazało się, że sprzedali mi coś, czego nie mieli, nie winię konsultantów, bo oni tam tylko pracują jak im korpo takie lub inne każe robić, ale mogli chociaż dać znać. Ostatecznie sprawa się rozwiązała, bo jednemu pracownikowi z xkomu chyba zależało, żeby nam pomóc i jakoś tak poobdzwaniał magazyny, że znalazł ostatnią sztukę