Wpis z mikrobloga

Witajcie. Moja siostra od zawsze czuła pociąg do jakichś szumowin, bo w końcu "łobuz kocha najmocniej". Dopiero po dłuższym czasie po 30 udało jej się znaleźć takiego, z którym ma dzieci. Nie żeby jakoś ją kochał, tak samo jak jej pozostali ex, bo tym co okazywali jej uczucie, nawet nie dopuszczała do siebie. To takie typowe, wspominałem kiedyś na świętym tagu, że mam siostrę p0lkę :D Do rzeczy, kłócili się, wracała zapłakana, potem z powrotem do niego, a potem znowu do nas. Nie powiem, że mi z tym na rękę, ale to siostra więc trzeba pomóc i pobawić się z gówniakami. Dobrze, że przynajmniej przewijać to tego nie muszę, bo nie znam się na dzieciach.