Wpis z mikrobloga

Jako fan #theelderscrolls kocham każdą część serii ale #oblivion ma szczególne miejsce w moim sercu. Morrowind był erpegiem w staroszkolnym stylu z nietuzinkowym światem, Skyrim sztampowym i nastawionym na akcję. Obie te gry łączył mroczny, nieprzyjazny klimat który przy dłuższym obcowaniu zwyczajnie męczył. Oblivion był inny. Piękny, kolorowy, pełen kontrastu. Kojarzył się z wiosną i latem. Te lasy, potoki, forty, nocne gwieździste niebo ʕʔ Cyrodill był po prostu prowincją w której chyba każdy z nas chciałby zamieszkać. A #soundtrack tej części? Dla mnie arcydzieło! Muzyka która trafia do duszy. Dziś po wielu latach gdy tylko słyszę tę melodię mentalnie przenoszę się do tej krainy. To jest coś niesamowitego jakby inny stan świadomości ()

#gry #tes #morrowind #skyrim #crpg #muzyka #feels #gimbynieznajo
Larsberg - Jako fan #theelderscrolls kocham każdą część serii ale #oblivion ma szczeg...
  • 8
@Habemuspapam69: Nie tak dawno wróciłem tam by ograć dodatek Shivering Isles i świetnie się bawiłem. Jak dla mnie Oblivion miał najlepsze zadania poboczne w całej serii TES. Zawierały pokręcone historie pełne zwrotów akcji. Skyrim mnie mocno rozczarował w tym względzie szczególnie tymi questami generowanymi losowo na zasadzie ubij, przynieś, weź nagrodę.
Larsberg - @Habemuspapam69: Nie tak dawno wróciłem tam by ograć dodatek Shivering Isl...

źródło: comment_1613917383UWwnmxHpXyR4qjZcuuHra2.jpg

Pobierz
@Przepoczwarzenie: Ale nikt ci przecież nie kazał tam wchodzić ¯\_(ツ)_/¯ Wrota rzeczywiście były najsłabszym elementem i ich powtarzalność psuła wątek główny. Natomiast questy dla gildii to był majstersztyk. Ludziom którzy jeszcze nie grali w Obliviona radziłbym odpuścić sobie główną fabułę i skupić się właśnie na zadaniach pobocznych bo wtedy gra zyskuje zupełnie inne oblicze.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Larsberg: poza tym, że Oblivion pod względem mechanik zastrzał się wyjątkowo źle to przyznaję, że klimat ma nadal niesamowity. Taki Tolkienowo-fantasy i do tego świetna muzyka.
@Bonwerkz: No i tutaj pierdzielisz głupoty bo Oblivion był dla serii TES przełomowym tytułem i Skyrim bazuje na jego mechanikach. Zręcznościowym system walki, silnik fizyczny ragdoll, mówione dialogii (w Morrowindzie były czytane), szybka podróż, brak backtrackingu poprzez alternatywne wyjścia z podziemi no i niestety strzałka na kompasie wskazująca cel która stała się standardem we współczesnych grach.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Larsberg: może był przełomowy na swoje czasy ale mechaniki te są po prostu tragiczne z punktu widzenia rozgrywki cRPG obecnie, a niestety wiele nowych tytułów je nadal powiela.

Natomiast mechaniki, które pozostały dobre jak mówione dialogi miały już inne gry przed Oblivionem.