Wpis z mikrobloga

@justanotherdude: niestety mało już tego, przymierzałem się do Megana IV RS Trophy ale nie da się już zamawiać z manualem wersji poliftowej, minusem EDD w niej jest to, że nie puści momentu większego niż 450 a seryjnie ma 420. Czasem mi brakuje manualnej skrzyni dlatego zerkam w stronę nowego Focusa ST.
  • Odpowiedz
@luxresh: Tak jak @s4nskR spytał -jakiś konkretny argument? Słyszałem, że w ST, tak jak w RS, padają silniki przy małych przebiegach, w Type R swego czasu było głośno o problemach ze skrzynią biegów. Pozmieniało się coś w tych tematach?
  • Odpowiedz
@kacper2345:
@s4nskR

Ford ma problem z puchnięcieM aut. Przykładowo focus rs w serii jest jakby „przytkany” takie sprawia wrażenie i taki jest, jak postawisz go koło innych sportowych wozów o innej mocy, np. Seat, czy choćby Golf.
ST ma to samo, powiem, ze mam styczność z tym dość często i widzę jakie są te Fordy, strasznie mi się podobają, bo uwielbiam ten design i sam bym chciał takiego mieć „bo tak”
  • Odpowiedz
@luxresh: W ST sam soft Mountune robi 330hp/510nm 0-100 5.1s, w serii 100-200 15s po sofcie napewno się poprawi. Foka jest świetna moim zdaniem, ma świetny manual, fotele, MECHANICZNĄ szperę która jest sterowana elektrycznie, jest trochę miększa od konkurencji ale ma adaptacyjny zawias, kwestia lekkich modyfikacji pod track day jak twardsze sprężyny. Type-R odrzuca designem, stare były sleeprami a ostatnie dwie generacje to masakra. O Megane już pisałem, nie ma manuali
  • Odpowiedz
@luxresh: przez wtyczkę OBD na BT możesz zmieniać soft między stock a ich mapą. Jakby mi się udało znaleźć Megane Trophy w manualu to miałbym mega problem z wyborem, póki co myślę o Foce ( ͡° ͜ʖ ͡°) Kolejny zarzut w stronę Megane to jest sporo droższa od konkurencji, Type-R po lifice ~160k, Megane 190k.
  • Odpowiedz