Wpis z mikrobloga

@fraciu:
Kary umowne ze strony podmiotów, których kod licencjonowali.
Wystarczy na intrze popatrzeć na loga wszystkich firm i to w zasadzie będą prawie wszyscy, którzy zgłoszą się po pieniążki jeżeli osoby trzecie będą mogły przejrzeć ich kod zawarty w grze.
@fraciu: No w zasadzie na tym polega cały komercyjny software development.
Twój kod powinien być tajny i na czystym "need to know basis", żeby upewnić się, że twoja przewaga rynkowa zostaje nienaruszona.

Tak jest w przypadku większości kodu od NVIDII, gdzie DLSS jest udostępniany tylko na zasadzie NDA.
Drugi w kolejności będzie Oodle - algorytm kompresji używany praktycznie w większości nowszych gier AAA.
Domyślam się, że jest popularny bo jest dobry
trzecie będą mogły przejrzeć ich kod zawarty w grze.


@slums: wątpię, żeby dostali źródła. Raczej tylko binarki plus dokumentację do nich.

@Cernold: bardzo wartościową własnością intelektualną redów jest nowy silnik renderowania. Sposób w jaki generowana jest grafika (szczególnie obsługa światła) jest oryginalny i według wielu przełomowy. I chodzi tutaj właśnie o rzeczy, do których nie potrzeba technologii nvidii.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 15
@fraciu: raz, że pozwy od wszystkich firm których frgmenty kodu były licencjonowane, a dwa, że kompromitacja.
Jak każdy będzie miał dostęp do kodu to na pewno znajdą się tacy którzy znajdą tam dziury, spaghetti kod i inne fuszerki i zacznie się akcja wyśmiewania rodów po raz drugi i akcje znowu polecą. Plus w kodzie będzie pewnie można znaleźć kolejne kłamstwa, np. czy AI to bug czy takie zostało zrobione na ostatnią
@tylkostrimi: biorac pod uwage, ze patche rozwalaly niepowiazane z patchnotes czesci gry i to, ze podobno mieli duza rotacje pracownikow, ktorzy przychodzili po wpis do CV i byli wrzucani na gleboka wode, a pozniej odchodzili po 2 latach... kod gry to spaghetti z kawalkami gowna, a silnik red engine pewnie jest jeszcze gorszy, bo musieli przerobic wiedzmina 3 na FPS xD