Wpis z mikrobloga

No i #!$%@? bombki strzelił.

2 miesiące nim pojeździłem. Megane 3 1.2 TCE 115KM. Rano w poniedziałek podchodzę, odpalam, odpalił i zaraz zgasł. Odczytałem błędy - missfire na 1 cylindrze i coś z czujnikiem położenia wałka rozrządu... No nic, zadzwoniłem po assistance lawetę, zabrali do mechanika i dziś mechanik do mnie dzwoni... #!$%@?ło dołem cały olej z silnika każdą możliwą uszczelką, nie odpala ani nic. Według mechanika silnik rozwalony, zatarty wraz z rozrządem, nie do uratowania, trzeba kupować nowy... Ktoś się spotkał z czymś takim? Co ciekawe w piątek spokojnie zrobił 100km...

Najgorsze jest to, że szukam na olx itp. to ceny po 6000-7000zł za silnik! (,)

108tys przebiegu, 2013r, 2 własciciel, poprzedni olej zawsze na czas co 10tys km.

#renault #mechanikasamochodowa #motoryzacja
  • 10
@miret210: Pewnie odma zamarzła i wywalilo olej. Czesty prxypadek w VW swego czasu. No a bez oleju wzial sie i zatarł. Szukaj jakiegos angola lekko uszkodzonego na czesci z dzialajacym silnikiem.
#!$%@?ło dołem cały olej z silnika każdą możliwą uszczelką, nie odpala ani nic.


@miret210: Ogólnie to taka opowieść się nie do końca trzyma kupy, ale może nie miał to być raport techniczny a emocjonalny wyraz obrazu nędzy i rozpaczy.

Bo technicznie jak gdzieś rośnie ciśnienie tak że w końcu wypchnie jakieś uszczelnienie to wtedy problem rosnącego ciśnienia zazwyczaj znika, bo to uchodzi sobie tą jedną dziurą.
No chyba że w silniku
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@miret210: niestety ten silnik 1,2TCe jest wadliwy i należy go unikać jak ognia. Ja bym drugiego już nie kupował, bo jest spora szansa, że znowu Cię spotka podobna historia.
Swoją drogą ciekawe czy dałoby się zrobić swapa na 1,4 TCe, bo z tym już nie było takich problemów