Wpis z mikrobloga

@jakubiak-patryk: Tu jest sedno tej sprawy. Sklepowi jest na rękę przyjąć te zwroty (mimo ze i tak nie ma wyjscia) bo inaczej zostanie z dziesiątkami otwartych konsol. Jedna, dwie , trzy uzywane konsole - to normalne że są zwroty, takie jest prawo konsumenta i sklep ma to wliczone w koszta prowadzenia dzialalnosci ale jak wróci do nich 100 uzywanych ps5 to im wspolczuje.
  • Odpowiedz
@LaFleur: Na stronie w momencie zamawiania nie było słowa zestaw tylko wszystko do sobie dodane to raz.
A dwa, wg art. 385. paragraf 2 ust1, ustawy o konsumentach jeśli coś nie jest jasne to działa na korzyść kupującego.
  • Odpowiedz
@LaFleur: Gdzie jest napisane ze to zestaw? Na fakturze przeciez nic nie ma ze to zestaw :) Dzis sie dodzwonilem do milego Pana z neonet. Probowal sie bronic, ze jest regulamin promocji, ale NIE POTRAFI znalezc z dnia 25.01 :D Takze powiedzialem mu, ze ja takiego tez nie znalazlem, ani nie akceptowalem. Powiedzial, zeby napisac żądanie zwrotu z podaniem paragrafu (wystarczy ten z ustawy o konsumentach) i zajma stanowisko. Przyznal sie,
  • Odpowiedz
@Danio_1992: składaliście zwrot poprzez formularz (osobno na każdy produkt) czy mailem na wszystkie produkty? Ja wysłałem mailem, odpowiedz po jednym dniu, że muszę zwrócić też konsolę ale tak myśle, że może lepiej zrobić to tez przez formularz?
  • Odpowiedz
@lonek_rwl: Poszły formularze każdy na 1 produkt łącznie ze zdjęciami. Po tym dostaje się Maila od nich z wytycznymi i wysyła się paczkę (ja wysłałem wszystko w jednej) z karteczką z informacjami, które kazali napisać do tego 2 Maile z numerem konta i numerem przesyłki. Ja dostałem dzisiaj odpowiedź, że dokonali oględzin i będą pisać co dalej
  • Odpowiedz
  • 0
@kipowrot póki co z tymi z 25 i 26.01 złożyłem do jednego zamówienia to mi napisali ze tylko zestaw można zwrocic i czekam na odp..

Najlepsze jest ze z 21.01 złożyłem, przyjęli wniosek dali instrukcje, wysłałem im towar to mi dziś odpisali ze nie mogą przyjąć częściowego zwrotu w oparciu o regulamin a tam data obowiązywania od 22.01 do 31.01 (ʘʘ)
  • Odpowiedz
@kipowrot: Odpisali z Maila ze standardową regułką, chciałem odpisać ale w tym "reklamacje_powiadomienia" mają zapchaną skrzynkę więc wysłałem na ten podstawowy reklamacyjny tylko dodatkowo opisalem o którą sprawę chodzi

Napisałem dosyć długiego kulturalnie przedstawiającego wszystkie argumenty Maila z prośbą o rzetelne podejście do tego tematu

Ja przedstawiłem dosyć mocne dowody na swoje racje od nich jedynym dowodem są słowa i dopóki takiego dowodu z ich strony nie otrzymam będę się z
  • Odpowiedz