Wpis z mikrobloga

Sportowe lata 90. S03E09: 80 B4 Coupe

W dzisiejszym odcinku najnudniejsze auto w tym sezonie, czyli Audi 80. W sedanie jest ich dalej całkiem sporo, ponieważ 1.9TDI to niezniszczalna jednostka, a zarówno wykonanie i montaż to najlepsze czasy teutońskiej myśli technicznej. Przebiegi spotykane na OLXie to często 400kkm+ i pewnie zrobi drugie tyle.

Jeśli chodzi o odmianę coupe, to była rzadko spotykana w Polsce, ostatnim razem widziałem na żywo ten samochód gdzieś w okolicach 2017 roku i od tamtej pory ani razu. Wiadomo - sprowadzało się raczej bardziej praktyczne sedany i kombiaki, a wygląd coupe nie zachwyca, jest totalnie zwyklacki, coś jak auta w tle jeżdżące w San Andreas.

Odnośnie właściwości jezdnych się nie wypowiadam i nie mam pojęcia, czy wszystkie silniki benzynowe były dostępne w coupe. Obstawiam, że raczej bez diesli, najsłabszej benzyny i najmocniejszej odmiany S2, czyli od 2.0E do 2.8E, 115-174KM (potrzebne źródło).

Za tydzień ostatni odcinek tego sezonu, w którym wystąpi prawdziwa petarda ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#rzetelnafura - polecam obserwować
#samochody #motoryzacja #carspotting #carboners #audi
DerMirker - Sportowe lata 90. S03E09: 80 B4 Coupe

W dzisiejszym odcinku najnudniej...

źródło: comment_1611756887LLjVrMMlqvfnes7RslS0Dq.jpg

Pobierz
  • 29
@DerMirker: miałem okazję poszaleć trochę S2 gdy nie wiedziałem wczesniej co to jest i powiem, że pod względem prowadzenia i osiągów mocno mnie zaskoczyło na plus ale tam chyba było sporo więcej koni niż podajesz jeśli się nie mylę.
@DerMirker serio w 2k17 widziałeś? Ja ostatni raz widziałem w tamte wakacje jak szedłem do sklepu po jakąś pierdołę, całkiem ładny czerwony egzemplarz. W dodatku na żółtych blachach, więc ktoś chyba dba
@DerMirker: Niektórzy się oburzają jak piszę się Audi 80 Coupe, bo oficjalna nazwa to było Audi Coupe, podobnie jak Audi Cabriolet. Choć oba mocno bazowały na 80tce.

po czym poznajesz, że to B3? 5 minut się wpatruję w różnice i nie potrafię stwierdzić


@DerMirker: B3 miało też pomarańczowe tylne kierunkowskazy a B4 miało już czerwone (choć migały na pomarańczowo). Ale konstrukcyjnie to chyba praktycznie to samo, bo nawet oznaczenie modelu
@biskup2k: B4 powstało na płycie podłogowej od B3. To niemal to samo auto, oczywiście przeprowadzono szereg udoskonaleń, ale na pierwszy rzut oka widać, że z zewnątrz są prawie identyczne
@RS64B: bylo wolnossace 2.2 10V KV w coupe ktore chyba tylko na anglie bylo, wiekszosc 2.2 wrzuconych w coupe to byly uturbione 2.2 20V ABY lub 3B, nie bylo 2.2 20V bez turbo nigdy w coupe (o ile w ogóle w ofercie audi w tamtym czasie).