Wpis z mikrobloga

@Desolator: Kiedyś czytałem na ten temat i z tego co wiem to EA doskonale o tym wie i pozwolili im robić co chcą z grą dopóki nie mają z tego korzyści finansowych, dlatego w risinghub jest wszystko do kupienia za walute z gry
  • Odpowiedz
Cudowna to była gra. Łezka się w oku kręci. Z tym pay to win to 100% prawda (,). Model biznesowy #!$%@?ł tą grę. Już lepiej jakby wprowadzili jakiś mały abonament zamiast tego.
  • Odpowiedz
@Zgrywajac_twardziela: Jeszcze P4F, też ubili grę systemem P2W. Ale z drugiej strony bardziej liczył się skill, podstawowym AEKiem czy P90, albo nawet nieużywanym przez nikogo AK-47 można było siać niezłe zniszczenie i mieć np. 20/1, mój rekord to chyba 34/1 albo 46/1 na bazarze w trybie szturm.
  • Odpowiedz
  • 6
@pemfon Pamiętam zimową mapę w Alpach bodajże, Wyspę Wake, Zatokę Korsarzy, jakaś z kawałkami zamku, mapki miejskie jedna z kościołem druga z kanałami, jeszcze jakaś dziwna z latarnią morską po środku, tuż przed śmiercią gry dodali coś a'la Normandia, przy okazji helikoptery chyba też.

Oprócz standardowego TDM, CTF i podboju był też tryb walki o rakietę (V1) i "potyczka" ale nie pamiętam jak on działał. Do tego walki na księżycu.
  • Odpowiedz
@Taxido_: przecież to nie żadne podwalina do fortnite tylko zwykły fps z 3 osoby z grafiką Cel-shading. Takich wtedy było na pęczki. Fortnite to piaskownica z trybem battle royale. To zupełnie dwie inne gry są xd
  • Odpowiedz
@Zgrywajac_twardziela A jak!
Kurde pykało się.

Trochę p2w denerwowało, ale dalej było zajebiście.

Ogólnie to dalej można zagrać, fanowskie serwery istnieją, launcher gry zrobili sami.
I ogólnie masz wszystkie Ireny że sklepów bez ograniczeń.

Ale tam grają tylko i wyłącznie starzy wyjadacze, także dla laika jak dla mnie, to była masakra (dosłownie)
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Zgrywajac_twardziela: EA ubiło grę że względu na to, że byłaby konkurencją finansową dla "poważnego" Battlefielda. Seria opiera się od kilku części na zarabianiu w trybie online.
  • Odpowiedz
@WladcaSlimakow:

czemu nie podoba wam sie V? możecie rozwinąć?

Grałem w wersje beta chyba i tak mnie odrzuciło że nie chciałem nawet sprawdzić finala(z resztą z tego co widziałem z gameplayów niewiele się poprawiło). W dużym skrócie: w multi balans klas i broni był tragiczny, mapy do dupy zaprojektowane(były miejsca skąd można było bezkarnie kampić i niewiele się dało wtedy ugrać jak trafiło się na osoby wykorzystujące takie miejsca), feeling broni
  • Odpowiedz