Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Mirki, zastanawiam się nad tym, czy by nie zrezygnować ze studiów, ale od początku…od roku studiuję więc dwa kierunki, gównokierunek zarządzanie zasobami ludzkimi i #prawo. Chciałem dostać się na coś finansowego, ale niestety, nie pykło. I tak sobie wegetuję na swoich studiach, nie ukrywam, nawet ciekawych. W głębi serca czuję jednak, że jestem trochę #przegryw bo jeszcze przed rozpoczęciem studiów chciałem kształcić się na coś finansowego (kontrola czy coś). Rynek jest, praca jest, lepsze zarobki są. Ale nie udało się. Jasne, mógłbym iść na jakąś akademię czy coś, ale to uczelnia prywatna, więc gorzej pewnie będzie wyglądać w papierach, a ponadto, nie chcę tylko „studiować” ale i uczyć się. Teraz działam na własną rękę ucząc się tego wszystkiego, co mnie tak jara. Ogólnie trochę #!$%@?łem z tym wszystkim. Choć same studia mi się nawet podobają, to nawet nie wiem czy warto w to dalej brnąć czy sobie darować i iść na tą prywatną (choć jak mówiłem, gorzej to by wyglądało). Jasne, że liczą się umiejętności, nie wykształcenie, ale co zrobić, jak w ofertach pracy wymagają wprost wykształcenia finansowego? Jakieś kursy albo studia podyplomowe mogłyby pomóc z kwestią papierka, ale zapewne będę znacznie gorzej wypadał na tle stricte finansistów. Jakiś czas temu pisałem już tutaj o podyplomówce, ale opinie były różne i znowu jestem w kropce. Nie chcę hejtu tylko jakiejś wyrozumiałości. Dopiero wkraczam w to wszystko. #praca #finanse #studia #korposwiat

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #600c064425efed000a617ca9
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: LeVentLeCri
Doceń mój czas włożony w projekt i przekaż darowiznę
  • 17
  • Odpowiedz