Wpis z mikrobloga

@Dawid7352268: ja zadzownilem o 16:32, konsulat stwierdził że na magazynie nie mają tej konsoli że jest to błąd i proponuja mi anulowanie i zwrot kosztów.
Mam nadzieję że to jego niekompetencja a nie błąd ..
  • Odpowiedz
@GrayBlacksmith: tak to ja, dzownilem do drani zaraz po kupnie bo przy zakupie było napisane że dostawa jutro, a po zakupie że podadzą termin. Konsultant do mnie z tekstem że to błąd systemu że gdzies dzwonił i to potwierdził. No i że mi proponuje anulowanie. Zagotowałem się strasznie bo na cały biurowiec się #!$%@? wydarlem a tu zonk
  • Odpowiedz
@Kociol939: ja zadzwoniłem zaraz po zamówieniu bo w emocjach wziąłem do sklepu i chciałem zmienić na kuriera z dopłatą na dostawę w sobotę. Laska powiedział żebym se darował bo wysyłka będzie w przyszłym tygodniu. Zamówienie 16:40, telefon 16:49
  • Odpowiedz