Stojąc na pauzie obserwowałem dzisiaj Jak wygląda zachowanie kierowców przed rondem a dokładniej zwężeniem która prowadzi na rondo. I o ile ciężarówki stały spokojnie na prawym pasie, o tyle osobówki co chwilę swędziała dupa żeby jak najszybciej wcisnąć się przed każdą ciężarówkę. w efekcie przeliczyłem że na 10 aut ciężarowych przejechało praktycznie 40 osobówek. Czy to jest ta słynna jazda na suwak o którą walczyli kierowcy aut osobowych? Bo ja mam chyba jakiś inny express
@pawelpablito jednym z powodów jest zakaz wyprzedzania dla ciężarówek na całym odcinku. A drugim że lewy pas jest zwężony tak by ciężarówki się tam nie mieściły
@czopek-wykopek to nie jest problem szybkości włączania się do ruchu tylko tego że te osobówki się wciskają na siłę A jak wiemy nikomu się nie chce tam stać i czekać dwie godziny na policję więc kierowca z ciężarówki hamuje
@Mintaa: Powinien. I jeśli osobówek na drodze jest więcej, i będą stały na obu pasach, to więcej ich przejedzie przez ten suwak. To chyba logiczne? Nigdzie nie jest napisane że przez suwak ma iść jeden tir na zmianę z jedną osobówką.
@kriszawada To są urojenia wykopka. A prawda jest taka, że każda inna grupa użytkowników dróg jest gorsza, bo kierowcy ciężarówek powodują najmniej wypadków. Mniej niż np rowerzyści czy piesi. Jedynie kierowcy autobusów są bezpieczniejsi.
@Mintaa: @wezsepigulke: O #!$%@?, ale mam z Was bekę XDDDD Widzę, że kierowcom tirów trzeba łopatologicznie: -jazda na suwak oznacza jazdę 1:1. Czyli jeden pojazd z lewego pasa, jeden z prawego. Rodzaj pojazdu nie ma znaczenia -jeśli pojazdów typu A jest na drogach cztery razy więcej niż pojazdów typu B, to chyba logiczne jest że przez suwak powinno ich przejechać również 4 razy więcej. -nie ma więc powodu do oburzenia,
@mayek nie nielogiczne, w cywilizowanych krajach na zachód od nas wjeżdża przed ciezarowke jedno auto osobowe, więcej wpuszcza się z uprzejmości, za co dostaje się zazwyczaj jakiś gest podziękowania typu kciuk w górę przez opuszczona szybę. Choćby korek miał 10km i było w nim 15x więcej osobówek niż ciężarówek. Więc na 10 ciezarowek powinno przejechac 10 osobówek.
Bo kierowcy osobówek są upośledzeni, nie rozumieją praw fizyki, nie wiedzą że 40t nie ruszy
@mayek tobie się coś nie zgadza, na "wyjściu" ze zwężki powinno jechać 1:1, 10 osobówek, 10 ciezarowek. Oczekiwanie na wjazd w zwężkę dla osobówek powinno być dłuższe czasowo. Ty masz jakiś problem z wyobraźnią i logicznym myśleniem.
BTW gorącyn byłem zwolennikiem wprowadzenia "zamka", dzięki temu w teorii pojazdy większe.gabarytowo powinny przejeżdżać szybciej.
@mayek oczywiście przy założeniu że osobówki są na jednym pasie, a ciężarówki na drugim, co się dzieje w 99% przypadków. Bo pas zajęty przez same osobówki ma wizualnie krótszy korek i tam instynktownie się gromadzą. Standardowy zestaw ma 16,5m długości, tyle co trzy limuzyny albo busy, z jakąś odległością między zderzakami
#zycietruckera #kierowcy #polska #polskiedrogi
Taki urok prowadzenia tirów
@Mintaa: A jaki jest stosunek tych pojazdów na drodze? Może właśnie 4:1?
@Mintaa: Powinien. I jeśli osobówek na drodze jest więcej, i będą stały na obu pasach, to więcej ich przejedzie przez ten suwak. To chyba logiczne?
Nigdzie nie jest napisane że przez suwak ma iść jeden tir na zmianę z jedną osobówką.
https://www.google.pl/search?q=znak+suwak&client=ms-opera-mobile&channel=new&espv=1&prmd=ismvn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwjYmrbQz63uAhWBlosKHeX5CKIQ_AUoAXoECA4QAQ&biw=393&bih=673&dpr=2.75
Widzę, że kierowcom tirów trzeba łopatologicznie:
-jazda na suwak oznacza jazdę 1:1. Czyli jeden pojazd z lewego pasa, jeden z prawego. Rodzaj pojazdu nie ma znaczenia
-jeśli pojazdów typu A jest na drogach cztery razy więcej niż pojazdów typu B, to chyba logiczne jest że przez suwak powinno ich przejechać również 4 razy więcej.
-nie ma więc powodu do oburzenia,
Bo kierowcy osobówek są upośledzeni, nie rozumieją praw fizyki, nie wiedzą że 40t nie ruszy
@wezsepigulke: O ja #!$%@?ę... XDDDDDDDD
Nie widzisz że coś się nie zgadza w równaniu powyżej? #bekaztransa
BTW gorącyn byłem zwolennikiem wprowadzenia "zamka", dzięki temu w teorii pojazdy większe.gabarytowo powinny przejeżdżać szybciej.