Wpis z mikrobloga

Tutaj kolejne piękne wyreżyserowane demo redów ( ͡° ͜ʖ ͡°) Totalnie inne lepsze animacje niż w finalnej grze, lepsze tekstury geometrii, postaci, lepsze efekty cząsteczkowe(znak igni), lepsze oświetlenie, runy na mieczu, których nie w grze itd. Jednak Wiedźmin 3 im się udał i został hitem. Nie żebym hejtował, bo to jedna z moich ulubionych gier, ale trzeba przyznać, że Redzi w kłamaniu to są dobrzy ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#cyberpunk2077 #wiedzmin3 #gry
  • 25
@EnJoyyy: Teraz wyobraź sobie jak takie coś jak zaprezentowali, chodziłoby na ps4 w dniu premiery ? W3 na dzień dobry zaserwował spadki do 18-19 fps.

Gry tworzy się na maks dopakowane, później przycina się do reali sprzętu. Na dzień dzisiejszy gry są cięte do konsol żeby jako tak wycisnąć 30 fps.

CP zrobione inaczej, dopakowali graficznie do PC, a później ścinka na konsole. To jedna z pierwszych gier gdzie można powiedzieć
@EnJoyyy: Najwieksza roznica jest to, że geralt potrafi skakać z wysoka i się nie zabić ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Plus z ta babeczka to chyba jakies ruchanko miało być XD
Ale np. drzewa są brzydkie na tym filmiku, szczególnie z daleka.
@EnJoyyy: W przypadku W3 gra była robiona przez pierwsze kilka lat tylko na PC, potem przyszedł moment (oczywiście już po zaprezentowaniu gry na zewnątrz), gdzie trzeba było to zacząć wrzucać na konsole.

No i wrzucili, okazało się, że wcale nie inaczej jak w przypadku 2077 wcale to nie chce chodzić na tych pudełkach.

Jedyną różnicą jest to, że w przypadku W3 cała gra dostała masywny, sławetny downgrade graficzny, żeby to wszystko
@Marcines:

Najwieksza roznica jest to, że geralt potrafi skakać z wysoka i się nie zabić ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Chyba ktoś tu nie grał w Wieśka na premiere bo do któregoś patcha, Geralt padał i sobie głupi ryj rozwalał na amen z wysokości ~3 metrów.
@x134xvb: ciekawe, bo mialem wtedy gtx 970 i i5 2500k i musialem obnizac ustawienia zeby miec w miare stałe 60 fps (a i tak były sciny w novigradzie). hairworks oczywiscie tez mialem wylaczony.

god of war i tlou 2 to jedne z najpiekniejszych gier obecnie wiec xD. nie potrzebujesz zbednego open worldu w kazdej grze, tunelowosc pozwala na lepsze dopracowanie gry, lepsze opowiadanie historii, mniej zbednego bloatu (smieciowej zawartosci) itp. jak
@SmugglerFan:

i musialem obnizac ustawienia zeby miec w miare stałe 60 fps

ja na ps4 grałem w niecałych 30 fpsach xD czasami dropowało do 24-25. Grałem też na pc i wersja z konsoli to jakieś takie medium-high xD

god of war i tlou 2 to jedne z najpiekniejszych gier obecnie wiec xD

tunele i małe huby jak mówiłem + nie masz żadnych npców praktycznie które coś tam robią. cała moc idzie
@SmugglerFan: tak naprawdę to że rdr2 i wiedźmin jako tako działały to zasługa tego, że te gry miały duże puste przestrzenie i konsola nie musiała liczyć za wielu rzeczy. ale w miastach w obu grach to miałeś droppy do 20 fpsów i konsola się prawie że paliła xD