Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
Siemanoo, szukam miksera planetarnego głównie do ciasta na pizzę i chleb tak pewnie z 1.5kg wsadu.
Czy macie jakieś doświadczenia z tym sprzętem? Czy warto inwestować w kenwoody po 3k czy taki Bosch mum za 1k zrobi robotę a może jeszcze coś innego?

#agd
#chleb
#pizza
#gotujzwykopem
#bojowkapiekarska
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@aphen:

ciasta na pizzę i chleb tak pewnie z 1.5kg wsadu,

to praktycznie żaden ze sklepu z elektroniką się nie nadaję. Nie mam doświadczenia z pro, ale Bosch z niby 1 kg max (ciasto drożdżowe) to ledwo uciągnie 750, końcówkę ugniatam ręcznie
@Kalypsoo: Tu nie o moc chodzi, ale o przełożenie napędu, wszystko plastik i łatko ukręcić
  • Odpowiedz
@aphen: jak już kupić to lepiej brać kitchenaid ten z misa 3,3l wystarczy zupełnie, możliwość rozbudowy o wszelkie rodzaje przystawek maszynka do mielenia, przystawki do różnych rodzai makaronów sokowirówki itp jest tego od groma i z biegiem czasu można się doposażyć ;)) moja opinia z punktu widzenia kucharza.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@dom3ll:
@aphen jeśli chodzi o moc, to na 1,5 kg ciasta najlepszy Kitchen Aid. Spotkałem się jednak z opiniami, że Artisan ma c-----y hak do ciasta
  • Odpowiedz
@aphen: Mam taki: https://www.kenwoodworld.com/pl-pl/produkty/kenwood-roboty-kuchenne/prospero-plus/prospero-khc29j0si
Ciasto na chleb za jednym zamachem wyrabia w okolicach 1,5 - 2 kg, ciasta drożdżowe, piaskowe i inne takie - bez problemów.Ma dwie główne końcówki do ciast - hak do ciast gęstych i drożdżowych i tak zwana końcówkę "K" do ciast lżejszych. Mam go już ponad rok, kupowałem w EuroAgdRtv zamawiając przez neta z odbiorem w sklepie by zmniejszyć cene. Kupiłem go wtedy za jakieś 900
  • Odpowiedz
@krzeselko: ja mam MUM i daje radę, ale szczerze to jak słucham jakich dźwięków wydaje, oraz jak głowica się wygina... (trzymam mu czasem ręką opartą na misce żeby nie tańczyło xP)