Wpis z mikrobloga

#microsoft
#xboxone

Witam, mam problem.

Od jakiegoś czasu mam uszkoczony przycisk LB w kontrolerze xbox one S.

Przechodzę przez wszystkie etapy zgłaszania zlecenia serwisowego, wpisuje numer seryjny kontrolera, system potwierdza, że jest na gwarancji. Od ponad miesiąca czekam na jakieś potwierdzenei zlecenia serwisowego. Nic nie otrzymałem, dlatego dzisiaj znowu próbowałem je złożyć (potwierdzenie na screenie). Zapętla mnie do rozmowy z botem na support.

Na infolinii otrzymałem odpowiedź, że dzisiaj nie mogą mi pomóc i żebym zadzwonił jutro (niestety pracuję w godzinach infolinii i takie dzwonienie jest dla mnie utrudnione). Dodał tylko, że jakieś opóźnienia mają w zleceniach.

Czy to celowe działanei firmy Microsoft, żeby upłynął termin gwarancji i żebym nie otrzymał naprawy/wymiany kontrolera?

Według mnie to celowe, żeby minął mi termin gwarancji - i radź sobie sam
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@MolestaEwnement Microsoft ssie palę tak bardzo klientów że nie ma szans aby to oni coś robili źle, może Polski serwis ci robi pod górę. 2 razy pada na gwarancję wysyłałem, przychodził nowy. No ale ja się z szwabskim mikrosoftem gwarantuję bo tam kupowałem konsolę.
  • Odpowiedz