Wpis z mikrobloga

Jest na sali jakiś szpec od beemek? Motor 2.0D n47 177 KM.

Jechałem, zapalił sie check, auto nie reagowało na gaz, zjechałem na pobocze i zgasło. Po 15stu sekundach piłowania odpaliło ale za minute-dwie znów ta sama akcja. Tak było jeszcze 3 razy i dotoczyłem sie jakoś na swoje podwórko. Auto pali bardzo długo, a jak już zapali to bardzo dziwnie chodzi silnik, jakby coś cykało, metaliczny dźwięk. Błędy wrzucam poniżej
#bmw #mechanikasamochodowa #samochody #motoryzacja
koronawirus - Jest na sali jakiś szpec od beemek? Motor 2.0D n47 177 KM. 

Jechałem...

źródło: comment_16094266386KLPrZ6qh5gGAXXjzV2RjO.jpg

Pobierz
  • 29
  • Odpowiedz
@julkarok2000: dokładnie, do tego nie wypale teraz póki nie mam 4 świecy, ten silnik wypada tylko jak wszystkie świece są ok, ale tutaj nie problem w dpfie leży bankowo, bo ziomek miał #!$%@? dpfa w takim samym silniku i zupełnie inne objawy
  • Odpowiedz
@julkarok2000: btool, appka na telefonie. właśnie chodzi o to, że nie ma jednoznacznej odpowiedzi na te błędy, bo co wątek to znajduje inne przyczyny. jeden ziomek pisze, że miał jebnięty filtr paliwa, drugi że mu poszła pompa wtryskowa i opiłki poszły we wtryski - remont 8k
  • Odpowiedz
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@koronawirus: wypali ci nawet z błędem świecy. Jakby nie wypalał sam z siebie to byś już dawno nie mógł jeździć bo DPF byłby całkowicie zawolony. Błąd świecy nie ma wpływu na cały system diesla już po starcie, także ten. To nie benzyniak.
  • Odpowiedz
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@koronawirus: czujnik CR na listwie jest rzadkim problemem w tych autach. Bardziej obstawiał bym problem z pompą CR która lubi opilkowac - zawali cała szynę przez co czujniki mają złe odczyty. Ale według mnie DPF jest martwy. Szukacie błędów głębiej a zazwyczaj są prozaiczne.
  • Odpowiedz
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@koronawirus: wyjmij czujnik na szynie. On ma taką malutką siateczkę. Jak będą opiłki to rip. Swap na 3 litry jest nieopłacalny. To nie stare E46 gdzie większość części pasuje p&p. Wszystko inne. Dyf, skrzynia, wał, sterowniki trzeba kodować pod 3.0 bo każdy będzie sypał błędami. ()
  • Odpowiedz