Aktywne Wpisy
Mój dobry kolega który trochę kuma moje #!$%@? zaprasza mnie do siebie na sylwestra, łącznie może być tam z 7-8 osób raczej dynamiczne towarzystwo, iść czy nie iść (╥﹏╥) niskie poczucie własnej wartości nie pomaga (╯︵╰,)
#przegryw #sylwester #kiciochpyta #gownowpis ##!$%@?
#przegryw #sylwester #kiciochpyta #gownowpis ##!$%@?
Blackol12 +3
Kłaniam się nisko Mirki. Przychodzę dziś do Was z moim problemem jakim jest nieśmiałość i niska pewność siebie. Dzisiaj jest o niebo lepiej jak kilka lat temu, ale wciąż niezadowalająco. Kilka słów o mnie: lvl 26, 187 cm wzrostu, morda ponad przeciętna, nawet niezła sylwetka (chodzę od kilku lat na siłownię). Mam cholerny kłopot i blokadę podejść do jakiejś ładnej dziewczyny i zainicjować cokolwiek. Dosłownie paraliżujący strach, którego nie potrafię przełamać. Z
Jaka prędkość autostradowa jest najbardziej ekonomiczna? Da się to jakoś wyliczyć? Powiedzmy, że poniżej 110 nie chcę schodzić.
Silnik 1,1 (xD), benzyna, max moc przy 5500 obr/min, max moment przy 2700.
#motoryzacja #samochody #mechanikasamochodowa
@Pluskolec: dzięki, ale życie mi jeszcze miłe
Komentarz usunięty przez autora
@DOBREJNOCY: dobrej nocy
Chcesz tanio to jeździj w tunelu aerodynamicznym za TIRem, wtedy spalanie spada gdzieś o 30%.
@DOBREJNOCY: że też wcześniej tego nie wiedziałem, sprzedałem swojego Seville STS, między innymi dlatego że palił za dużo, ale nigdy nie próbowałem jechać w trasie 460 km/h. Człowiek uczy się całe życie, tyle oszczędności mogłem mieć...
Komentarz usunięty przez autora
@Kundlozol3000: a czy taka jazda nie jest czasem dość niebezpieczna?
Komentarz usunięty przez autora
Taka jazda za TIRem wymaga skupienia i może być męcząca (bycie w gotowości do nagłego hamowania), ciągła obserwacja. Ryzyko zawsze istnieje. Z tym że: załadowany TIR nie ma hamulców jak żyleta, tak jak pociąg towarowy - masa robi swoje i wydłuża drogę hamowania. Osobówki, zwłaszcza zadbane hamują sprawniej.
@LeslieDancer: Zależy czym jest dla Ciebie ekonomia.
Najmniej paliwa zużyjesz jadąc przy niskich (ale jeszcze sensownych) obrotach, zazwyczaj na ostatnim (czasami przedostatnim) biegu.
Ale to jest turlanie się z prędkościami rzędu 60-70km/h, co jest raczej bez sensu, a oszczędność nie jest duża bo niewiele większe będziesz miał zużycie paliwa jadąc 90.
Silnik jest pałowany, ale w perspektywie 1-2 lat auto idzie na złom przez korozję, więc go nie szkoda, i tak nie zdążę go zarżnąć.
@hellfirehe: napisałem, że nie chcę schodzić poniżej 110. Nie sztuka wlec się kilka godzin dłużej, żeby oszczędzić kilka l paliwa.
Komentarz usunięty przez autora