Wpis z mikrobloga

@cin123654: w ogole wklejasz ciagle ten screen z kaluza ale on jest paskudny strasznie xD juz nie chodzi o te rozmazane odbicie ale o ta brzydka teksture jak z ps3 tuz przy kamerze i dziwne oswietlenie tego asfaltu, jakby swiecił. te beczki po lewej tez dziwnie swieca. szyby po lewej tez jakies dziwne.

zobacz jak ciekawie moze wygladac taka uliczka ze smietnikami w hitmanie absolution z 2012 roku
SmugglerFan - @cin123654: w ogole wklejasz ciagle ten screen z kaluza ale on jest pas...

źródło: comment_1609190410jai0JRVYA7ODDZnE8SuzLC.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
@cin123654: wez zobacz sobie jak gry potrafia miec naturalne oswietlenie bez zadnych raytracingow. te twoje screeny wygladaja pokracznie w porownaniu do np. czteroletniego the division (nie bede nawet mowil tutaj o korytarzowych grach bo one juz wy w ogole zamiotly tego cyberpunka)
SmugglerFan - @cin123654: wez zobacz sobie jak gry potrafia miec naturalne oswietleni...
  • Odpowiedz
  • 0
@cin123654: No w niektórych animacjach jest ten efekt, ale jakby był w grach, to trzeba by kompów z NASA. CP owszem jest ładny, ale mówienie tu o RT, to zwykłe wciskanie kitu.


@fallout152 Grałeś w CP z RT? Bo brzmisz jak byś nie grał. Pojedynczy screen nie ukarze ci jak super jest RT podczas gry. Bo dopiero podczas gry, ruchu widać jak fajnie się wszystko odbija w czasie rzeczywistym.
  • Odpowiedz
@SmugglerFan: Musisz zrozumieć, wszelkie sztuczki co pokazujesz OK, ale dev męczą się jak to zrobić. A tu cyk krótki kod do RT i robi się samo ! bez myślenia jak zrobić podówjną kamerę, jak wdrożyć SSR czy AO. Poprostu RT samo załatwia sprawę
  • Odpowiedz