Wpis z mikrobloga

@cin123654: Ray Tracing jest np. wtedy, gdy stoisz koło zielonej ściany, pada na nią ostre światło, odbija się ono dalej na ciebie, i na koniec dostajesz trochę zielonkawego połysku (nie zaobserwowałem czegoś takiego w CP). Tu masz zwykłe odbicie lustrzane. Nawet w GTA III masz taki efekt w kałużach, choć nie ma ich tam zbyt wiele.
  • Odpowiedz
@fallout152: RT jest tak zasobno żerną techniką żę włączenie maks to na klatkę byśmy czekali godzinę. Przykład WD L - ps5 ma tak okrojone odbicia RT względem PC- że ustawienia PC LOW są lepsze niż na konsoli.

Według DF - a bardzo ładnie rozkładają gry na czynniki pierwsze, RT w CP to najbardziej zaawansowane jak do tej pory, oraz CP jest najładniejszą grą 2020.
  • Odpowiedz
RT jest tak zasobno żerną techniką żę włączenie maks to na klatkę byśmy czekali godzinę


@cin123654: To akurat prawda. Rożni twórcy rożnie kroją RT i w finale nie wiele z tego zostaje. Np. PS4 miało dawać pełne wsparcie dla RT, no i było RT ale dźwięku ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@fallout152: Nie mniej jest to technika która zbliża do efektów kinowych ( tak tak od wielu lat filmy tzn efekty tworzy się za pomoca RT - ale wyrenderowanie 1 klatki Avatara farmom graficznym zajmowało kilkanaście godzin )
  • Odpowiedz