Wpis z mikrobloga

@Pr3z3s87: Przesyłka przesyłką, ale to nawet może nie być wina kuriera, prawda jest taka że karton 1 cm to nie jest #!$%@? osłona na meble.. Mnie #!$%@? takie coś, bo sam pracowałem na magazynie, meble 20kg a karton 1 cm i on ma chronić? Śmiech na sali, a wszyscy wiemy jak w logistyce #!$%@? jest i paczki latają po prostu.

Daliby piankę + 5 cm karton i trochę styropianu i byłoby
z tym się jeszcze nie spotkałem


@Pr3z3s87: serio? Bardzo czesto jak odbieram paczke z paczkomatu to jest oklejana tasma gdzie wlasnie jest napisane "srawdz przesylke w obecnosci kuriera"
Zdaje sobie sprawe ze poprostu wysylajacy ma jedna tasme nie wazne czy paczka idzie do paczkomatu czy do doreczenia osobistego niemniej odbierajac w paczkomacie jest to zabawna sytuacja :))
@Dudus no nie ma... I teraz ..uj wie jak będzie z reklamacją :| bo różnie do tego podchodzą, jedni bez problemu a inni mają to w dupie. Najwyżej casto dotnę płytę okleje w fimalu i różowa będzie 100PLN w plecy xD
@PiersiowkaPelnaZiol: Tak to właśnie jest. Ja długo siedziałem w telewizorach. Przez pewien czas klienci zgłaszali że przychodzi do nich rozbity TV Samsunga (powiedzmy 1/500 ale to i tak w takim momencie tracisz kilka tysięcy bo matryca to własciwie cała wartość TV). Sprawdzałem jak to jest spakowane i nie dziwie się że to #!$%@? przychodziło. Cieniutki karton i prawie nie ma styropiarzy żeby cokolwiek zabezpieczały towar.
Teraz Samsung lepiej pakuje ale znowu
@Pr3z3s87: No to jak nie ma tych połamanych elementów no to wina sprzedawcy. Trzeba zwrócić uwagę czy dana przesyłka posiadała uszkodzenia kartonu od np. uderzenia, poturbowania itp - jeżeli posiadała znaczne uszkodzenia to wina kuriera, jeżeli nie to wina sprzedawcy że zapakował uszkodzoną rzeczy lub słabo zabezpieczył.

Też trzeba wziąć pod uwagę, że te naklejki "Sprawdź zawartość przesyłki" to sensu nie ma gdy karton wygląda na nienaruszony z zewnątrz + nie