Wpis z mikrobloga

@iighlaq_alhabl: bo takie jest prawo, nie mogą się zbytnio różnić stanem bieżnika

7. Pojazd nie może być wyposażony, z zastrzeżeniem ust. 5:
1) w opony różnej konstrukcji, w tym o różnej rzeźbie bieżnika, na kołach jednej osi, z zastrzeżeniem pkt 3;

jeśli druga opona jest w miarę świeża to wymień jedną
@iighlaq_alhabl: Tak pomyśl gościu, na chłopski rozum, na jednej stronie zmienisz oponę na nową, a po drugiej zostawisz starą dojechaną oponę. Chyba nie trzeba być tytanem intelektu, żeby dojść do wniosku, że to niebezpieczne. Nie oszczędza się na takim czymś jak opony.
@iighlaq_alhabl: wymień dwie, nawet na używane, bo do kwietnia prędzej Ty zejdziesz niż ze złomujesz. Różnice w profilu i na bieżniku mogą być nie do opanowania w czasie jazdy (zwłaszcza w jakimś krytycznym momencie)
7. Pojazd nie może być wyposażony, z zastrzeżeniem ust. 5:

1) w opony różnej konstrukcji, w tym o różnej rzeźbie bieżnika, na kołach jednej osi, z zastrzeżeniem pkt 3;

jeśli druga opona jest w miarę świeża to wymień jedną


@Kris10: dzięki!!!
@Horaccy: > W którym momencie się spiąłem?

Chyba nie trzeba być tytanem intelektu, żeby dojść do wniosku, że to niebezpieczne.


Nie każdy zna się na wszystkim. Wstępnie uznałem, że jeżeli bieżnik będzie się zgadzał to spoko. Zapytałem jednak dodatkowo, bo jutro w serwisie mógłbym być oszukany. Nie trzeba być tytanem intelektu, żeby wiedzieć że tam w #!$%@? robią na miękko jak leci.
@iighlaq_alhabl: No i jeszcze raz tobie napisze, że w żaden sposób się ”nie spiąłem” A skoro na czymś się nie znasz i jeśli to jest taka błaha sprawa jak opony, to czasami warto wpisać hasło w Google i masz setki artykułów na ten temat, gdzie wszystko masz jasno wytłumaczone. EOT