Wpis z mikrobloga

via Rowerowy Równik Skrypt
  • 237
689 064 + 177 = 689 241

30 000 km w tym roku pękło. Trasa z Sędziszowa pod Pińczów, potem na Szczekociny i znów do Sędziszowa. Okolice Pińczowa tak jak ostatnio pisałem, gdy z Cymerkiem taplaliśmy się w błocie to gnój, gnój, gnój i jeszcze raz gnój. Ta glina jest masakra kleista i twarda. Koło blokuje w moment. Jako że jeszcze miałem pełny tylny błotnik to kilka razy musiałem ściągać koło i czyścić to dziadostwo. Poza tym złamana szprycha. Dużo piachu i sarenek - w rękawiczkach niestety zanim człowiek ogarnie, to zwierzaczków już nie ma. Zima (ta bez mrozu) to niestety permanentnie podmoknięte polne drogi, więc brudno i grząsko wszędzie.

Wracam pociągiem i myślę wysiądę w Zastowie bo ten sam dystans co z Krakowa Głównego, a parę minut wcześniej i nie trzeba przez miasto się cisnąć. Wysiadam, a tam plac budowy, rozjeżdżone koparkami i wywrotkami, gnój jak cholera, oczywiście zero choćby rzuconych płytek chodnikowych. Błocko i stojąca woda. Chyba bardziej się usyfiłem niż przez cały dzień gruzów. Umyłem rower w Sędziszowie przed pociągiem to musiałem myć drugi raz w Krk... Dziękuję pan PKP...

Strava
Instagram gdyby komuś się nudziło i czasem chciał live zobaczyć co w trawie piszczy na rowerze.

Total tiles: 41202
Max cluster: 7329
Max square: 50x50

#rowerowyrownik #kwadraty #metaxynarowerze
metaxy - 689 064 + 177 = 689 241

30 000 km w tym roku pękło. Trasa z Sędziszowa po...

źródło: comment_16083663651XLqASxRnEZuq5qaqDVNuF.jpg

Pobierz
  • 47
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

owszem jest to zaleta, choć też mają swoje wady


@metaxy: O, a jakie. Ja już przeszło 10 lat używam hydraulicznych tarczowych i nie widzę wad.
  • Odpowiedz
Ja już przeszło 10 lat używam hydraulicznych tarczowych i nie widzę wad.


@r5678: przy wywrotce można ugiąć tarczę, w trasie możliwości naprawy są znaaacznie mniejsze niż przy klasycznych, czasem mam problem kupić dętkę do szosy w mniejszych miejscowościach, a co dopiero cokolwiek do tarcz. Serwis (szczególnie hydraulicznych) jest bardziej pracochłonny, transport przy ściąganiu koła wymaga wkładania blokady, jak nie masz sztywnych osi i koło pracuje, to ociera i "dzwoni", ogólnie
  • Odpowiedz
źle zaprojektowanych gumowych osłonek


@pawelk89: w każdym rowerze ociera. W takim z gumkami za 3k i w takim bez gumek za 10k.
Polecam folie do oklejania samochodów, mozna tym z 10 rowerów o----ć :)
  • Odpowiedz
@metaxy: juz sie chcialem zesrac, ze juz wolalbym marnowac czas na seriale niz po takim gnoju 0 przyjemności jeździć, ale po ostatnich zdaniach masz rigcz jednak ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@metaxy przypomniałeś mi o pewnym skrócie który odkryłem wiele lat temu przez pole. Jeździłem tam do momentu gdy uświniłem rower tak jak Ty. Glina była wszędzie.
  • Odpowiedz
za 10 lat ten rower na otomoto będzie z przebiegiem 120 000 ;-)


@osdpl: BH ma już ma 94 tys. zrobione w 3.5 roku. Tribanem jeżdżę znacznie mniej, ale 100 tys. BH będę miał na początku 2021.

obczaj też ta folie co podlinkowałem
  • Odpowiedz
Ten rower to ideał 9/10. Do 10/10 brakuje mu tylko linek poprowadzonych wewnątrz :(


@rachuneksumienia: oj nie zgodzę się. Geometria jest taka sobie i jest aluminiowy. Mam porównanie z karbonowym BH i tamten rower znacznie mniej tłucze na nierównościach. Teraz pewnie bym kupił jakieś Rondo etc. Ale zgadzam się, za te pieniądze to bardzo dobry rower. Dlatego go kupiłem, bo nie chciałem na zimówkę wydawać Bóg wie ile.

Jeździłem tam
  • Odpowiedz
Pozdro z Sędziszowa! Zrobiłeś sobie zdjęcie z lokomotywą? :)


@rozborsky: nie bo śpieszyłem się na pociąg, ale widziałem, że przybrana jest lampkami choinkowymi. Miłego!
  • Odpowiedz
@metaxy: kojarze, w czerwcu tego roku zakupilem mtb i regularnie smigalem, wiec kojarze rowniez nadwornego rowerzyste z vikopu. Jednak mam ten problem, ze ekstremalne warunki jak temperatura +1 st. C albo ulewa albo jezdzenie po blocie zupelnie nie sprawia mi frajdy, a o to chodzi. W kazdy razie trzymam kciuki, ambitny projekt
  • Odpowiedz