Wpis z mikrobloga

Leniwy kurier z #dhl zrzucił paczkę do żabki bez próby dostarczenia pomimo że cały dzień w domu.

Odpowiedź na reklamację:
"Na wstępie pragnę serdecznie przeprosić za wszelkie niedogodności związane z niedoręczeniem przesyłki pod wskazany adres.

Zgodnie z naszym regulaminem w przypadku nie zastania odbiorcy pod wskazanym adresem Kurier ma prawo pozostawić przesyłkę w najbliższym dostępnym punkcie Parcelshop.

Niestety nie mam możliwosci przekierowania przesyłki z punktu na inny adres. Przesyłkę można odebrać osobiście w ciągu 7 dni roboczych."

Jeszcze bezczelnie cytują regulamin o niezastaniu. Żeby niezastać to trzebaby najpierw spróbować zastać.
Ale co tam klient spławiony pora na csa.

To już nawet PP ma podejście lepsze. Po reklamacji czy telefonie do naczelnika przeproszą i następnego dnia przesyłka jest a tutaj całkowita wyjebka na klienta.
#dhl #kurierzy ##!$%@?
  • 2