Wpis z mikrobloga

Robię postępy w realizacji gry, o której pisałem 2 miesiące temu.
Zrobiłem nową grafikę w piskelapp. Teraz wszystko jest ładniejsze i dużo mniej waży niż poprzednio.
Do tego wprowadziłem lub ulepszyłem poniższe elementy do rozgrywki:

1. po wpadnięciu w wiatr następuje przybliżenie na zaprzęg, zwiększona jest prędkość poruszania się oraz dodany motion blur - wszystko tylko "na chwilę", później wraca do stanu poprzedniego.
2. po wpadnięciu w chmury dodany jest szron/lód na ekran, który powoduje zmniejszenie pola widzenia.
3. po wpadnięciu w budowlę traci się część życia (oznaczone sercem)
4. po wpadnięciu na dym z komina, zaprzęg jest unoszony do góry
5. sterowanie odbywa się poprzez śledzenie ruchu palca/myszki na ekranie
6. dodałem napisy, które "informują" o zdarzeniu z 4 pierwszych punktów
7. gra może się skończyć, gdy: stracisz całe życie lub gdy ekran zostanie w całości pokryty lodem.

Jeszcze trochę pracy przede mną, ale chcę skończyć przed świętami.
Na pewno chcę dorobić więcej prezentów do zbierania, ekran zakończenia, listę wyników.

1. scenka, która będzie ekranem startowym: https://streamable.com/yev3ma
2. nagranie z rogrywki: https://streamable.com/vw5taj
#ytyfyprogramuje #godot #programowanie #gamedev #pixelart
ytyfy - Robię postępy w realizacji gry, o której pisałem 2 miesiące temu.
Zrobiłem n...

źródło: comment_1608099996xOEElHEXxDO5fYnio0BT9t.jpg

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz