Wpis z mikrobloga

Mirki z #alior #aliorbank czy ja coś robię źle? Chcę za coś zapłacić, pojawia mi się na stronie komunikat:
"Aby, to zrobić kliknij w push otrzymany na telefon lub zaloguj się do aplikacji."
Klikam na push w telefonie, ale (czasami, bo zwykle działa poprawnie!) zamiast spytać o potwierdzenie to po prostu loguje mnie do aplikacji, a tam nie widzę, gdzie można zaakceptować "wiszącą" transakcję.

To jest bezsensowne, że aby kupić coś za kilka tysięcy złotych to czasami nie trzeba potwierdzać w aplikacji, a przy zamówieniu obiadu za 25 zł już trzeba :/ Jakoś w #tmobileuslugibankowedostarczaneprzezaliorbank działało to znacznie lepiej.
  • 1
@radekrad: tak, jest bug. zglaszalem im juz dawno temu i widac nic z tego sobie nie robią. musisz na stronie kliknąć wyślij ponownie jak się już zalogujesz do aplikacji. moze tez zglos im, jak wiecej osob zglosi moze wkoncu to naprawia