Aktywne Wpisy
Najmilszy_Maf1oso +390
Ale trzeba mieć zryty beret samochodozą, żeby mieć problem z kładką nad Wisłą, która jak widać jest z chęcią wykorzystywana i realnie ożywia część miasta.
Oczywiście po co kładka, jak można było dołożyć 10x tyle i mieć czteropasmową arterię i być może chodnik. Toż to czysta przyjemność przeprawiać się przez Wisłę pieszo w towarzystwie samochodów.
#rower
Oczywiście po co kładka, jak można było dołożyć 10x tyle i mieć czteropasmową arterię i być może chodnik. Toż to czysta przyjemność przeprawiać się przez Wisłę pieszo w towarzystwie samochodów.
#rower
CXLV +157
Z tego co wyczytałem to różnica jest w szerokości kierownicy. Różnica 2 cm.
Wiadomo że opony są inne
Koła i osprzęt chyba ten sam.
No i cena o 700 zł więcej za gravela
#rower #triban #gravel #szosa
Jestem posiadaczem tego gravela. Brałem go wyłącznie dlatego, że wersja szosowa nie była dostępna. W szosowej wersji wystarczy zmienić opony na szersze i już masz gravela. Kierownica typu flara w moim przypadku nie wpłynęła jakoś wybitnie na poprawę komfortu - chyba wolałbym jednak węższą, ale to kwestia indywidualna. Moim zdaniem nie ma sensu dopłacać do dopisku "GRAVEL" na ramie, chyba że
Dzięki będę polował w styczniu/lutym na szosówkę a opony się dobierze.
Tylko bądź ostrożny przy doborze rozmiaru - mam szosę Triban 540 z 2018 i tak jak na jedno koło weszła opona 35mm, to na drugie pasuje jedynie 32mm.
Napęd gravel
NAPĘD
Kompaktowy napęd 50/34 11/32 dla optymalnej wydajności na twardych nawierzchniach.
Manetki Shimano 105 R7000.
Przednia przerzutka Shimano 105 R7000.
Tylna przerzutka Shimano 105 R7000 11-rzędowa z długim wózkiem.
Całkowita waga: 843 g.
Tylna przerzutka typu "Shadow" dla lepszej ochrony podczas użytkowania typu gravel. Przerzutka chowa się za kasetą i nie wystaje poza obrys górnych rur tylnego trójkąta, co ogranicza ryzyko oderwania jej.
Napęd szosa
NAPĘD
Manetki Shimano