Wpis z mikrobloga

Ale trzeba mieć zryty beret samochodozą, żeby mieć problem z kładką nad Wisłą, która jak widać jest z chęcią wykorzystywana i realnie ożywia część miasta.
Oczywiście po co kładka, jak można było dołożyć 10x tyle i mieć czteropasmową arterię i być może chodnik. Toż to czysta przyjemność przeprawiać się przez Wisłę pieszo w towarzystwie samochodów.
#rower
Najmilszy_Maf1oso - Ale trzeba mieć zryty beret samochodozą, żeby mieć problem z kład...

źródło: temp_file7701860197279964617

Pobierz
  • 136
  • Odpowiedz
@AbaddonLincoln: ee tam to idzie przeżyć no i tam leci wisłostrada więc nie zesraj się z tymi samochodzikami. To jest miasto, calkiem spore a nie wypierdów. Ale kładka na której będzie misz-masz rowerow i ludzi nie wróży najlepiej. Bo już na bulwarach które są dość szerokie w sezonie jest niebezpiecznie
  • Odpowiedz
@Najmilszy_Maf1oso: ogólnie to moja mama narzeka, moja teściowa narzeka, zięć narzeka i sołtys narzeka. Nikt z wymienionych nie mieszka w Warszawie ale oni najbardziej cierpią, że sobie z córkami mogę przejść na piechotę do zoo.
  • Odpowiedz
@DzikiBomber: no kosztowała tyle ile kosztowała. Budowy, wszelkie, zawsze kosztowały duzo i taniej nie będą. W skali wydatków takiego miasta jak Warszawa 120mln to nie jest jakas tragedia
  • Odpowiedz
@czuczer w poprzednim wpisie o tej kladzce wykopki najbardziej pluspwaly komentarz że nikt z niej nie będzie korzystać bo jest w gównianym miejscu,zdjęcie temu przeczy. Mam wrażenie że to narzekanie dla narzekania
  • Odpowiedz
@Najmilszy_Maf1oso to jest lustrzabe odbicie swirow od przekopu, tak jak jedni wyli o przekop tak teraz druga strona wyje o kladke.
Jak dla mnie fajna sprawa, a jak ktos potrzebuje most samochodowy to przeciez mozna wybudowac i jedno i drugie. Lepsze takie projekty niz teczowe pomniki czy wiaty autobusowe albo lawki w parku z zelbetowo-brutalistyczna fiksacja.
  • Odpowiedz
@Cobesh: Może kwestia, że most autostradowy był częścią całego POW? Poza tym teraz chyba takie ceny, kładka w Krakowie co zaczęli ostatnio budować 114 mln zł.

Co do oddzielenia ruchu pieszego i rowerowego to coś z czym musimy żyć. Ludzie będą przechodzić z jednej strony na drugą kładki i to musiałoby być fizycznie odseparowane, żeby fajnie działało. Po prostu rowerzyści będą musieli zwolnić i uważać (co wiadomo nie każdemu będzie odpowiadać).
  • Odpowiedz
Ale trzeba mieć zryty beret samochodozą, żeby mieć problem z kładką nad Wisłą


@Najmilszy_Maf1oso: a może po prostu ludziom przeszkadza, że ta kładka nie dość, że jest w #!$%@? przepłacona (bo przy niewiele większych nakładach można zbudować most na drodze ekspresowej), to jeszcze do kompletu #!$%@? wykonana i z bezsensowną organizacją ruchu? Wyobraź sobie, że można coś krytykować za cenę i sposób wykonania, a nie za samą koncepcję.
  • Odpowiedz
@Demeanor2113: 4 pasy w każdą stronę, w standardzie autostradowym za 160 baniek, dojazdy i rozjazdy były droższe niż most ale to pomińmy. A tu kładka piesza z warunkowym dopuszczeniem ruchu rowerowego za 120.
Widzisz skalę złodziejstwa?
  • Odpowiedz