@Meybah: potoki pasazerow nie maja gdzie sie zatrzymywac i zaraz po przyjezdzie pociagu pasazerowie predko opuszczaja dworzec koncowy stad tez to uczucie pustki.
@biju: Jak będzie dworcem przelotowym to paradoksalnie ludzi może być jeszcze mniej bo część ludzi wysiądzie na Kaliskim. Ale za to będzie można sensownie przyjechać podmiejskimi z zachodu, więc jak NCŁ ruszy to aglomeracja może wygenerować trochę ruchu
@sredni_szu ekspertem ds transportu nie jestem, ale porównaj sobie ilość i relację pociągów Fabryka z Widzewem. Uważam, że jak Fabryk będzie dworcem przelotowym otworzą mu się kolejne kierunki regionalne i dalekobieżne.
@biju: Zobaczymy. Jeśli PKP czegoś nie spieprzy to będziemy mieli 3 mniej więcej równoważne dworce, z których Fabryczny cały czas nie będzie miał aż tak dużej "mocy zbierania". Kluczem do zapełnienia Fabrycznego jest mimo wszystko raczej centrum biznesowe w NCŁ (jeśli będą tam biurowce na 10000 ludzi i dogodne połączenia kolei miejskiej to w godzinach zmian na dworcu będą dzikie tłumy) i rewitalizacja, która przyciągnie więcej ludzi do centrum.
Zgodnie z przewidywaniami - Stanowski zaczyna już deprecjonować Hołownię czy Trzaskowskiego. To jest właśnie ta soft propaganda pisowska. Wszystko tak jak przewidywano.
Btw: wiadomo, na trudne czasy trzeba brać wojskowego, który chwyci naród za mordy xD
#lodz #dworzec ##!$%@? #podroze #przegryw
Kluczem do zapełnienia Fabrycznego jest mimo wszystko raczej centrum biznesowe w NCŁ (jeśli będą tam biurowce na 10000 ludzi i dogodne połączenia kolei miejskiej to w godzinach zmian na dworcu będą dzikie tłumy) i rewitalizacja, która przyciągnie więcej ludzi do centrum.