Wpis z mikrobloga

@biju: Jak będzie dworcem przelotowym to paradoksalnie ludzi może być jeszcze mniej bo część ludzi wysiądzie na Kaliskim. Ale za to będzie można sensownie przyjechać podmiejskimi z zachodu, więc jak NCŁ ruszy to aglomeracja może wygenerować trochę ruchu
@sredni_szu ekspertem ds transportu nie jestem, ale porównaj sobie ilość i relację pociągów Fabryka z Widzewem. Uważam, że jak Fabryk będzie dworcem przelotowym otworzą mu się kolejne kierunki regionalne i dalekobieżne.
@biju: Zobaczymy. Jeśli PKP czegoś nie spieprzy to będziemy mieli 3 mniej więcej równoważne dworce, z których Fabryczny cały czas nie będzie miał aż tak dużej "mocy zbierania".
Kluczem do zapełnienia Fabrycznego jest mimo wszystko raczej centrum biznesowe w NCŁ (jeśli będą tam biurowce na 10000 ludzi i dogodne połączenia kolei miejskiej to w godzinach zmian na dworcu będą dzikie tłumy) i rewitalizacja, która przyciągnie więcej ludzi do centrum.