Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
mam 20 lat, w zasadzie całe życie borykałem się z problemami na tle społecznym, a od 18 roku życia mój stan psychiczny zaczął brnąć w bardzo złą stronę. odczuwałem przez te dwa lata skutki moich dolegliwości, ale dopiero teraz gdy wszedłem w dorosłe życie [mam na myśli fakt, że pracuję na pełen etat i studiuję zaocznie] mogę z ręką na sercu powiedzieć, że moja głowa skutecznie odciąga mnie od możliwości ułożenia sobie szczęśliwego życia.

przychodząc do pracy w sierpniu czułem się wśród moich współpracowników bardzo dobrze, przyjęli mnie bardzo serdecznie do swojego grona, widzieli że jestem nieśmiały i wykazywali wyrozumiałość. mimo mojej sympatii do osób z pracy raczej milczałem i milczę wśród nich jeśli chodzi o rzeczy niezwiązane z pracą. jestem takim o cichym gościem który przychodzi robić swoje w robocie i tyle.
ostatnio mam jednak wrażenie, że osoby z pracy darzą mnie pogardą.