Wpis z mikrobloga

Jestem pełen podziwu dla osób, które naginają rzeczywistość, byleby nie stracić swojej pewności, co do produktu wątpliwej jakości. Gdy wychodził Wiedźmin 3 oczekiwania były o wiele mniejsze, a gra stała się kamieniem milowym w branży gier. Wykorzystane tam rozwiązania stanowią obecnie standard. Cyberpunk jest totalną odwrotnością - nie przedstawia niczego nowego, a kwestie takie jak chociażby animacje, interfejs, system walki są nie tyle średnie, co po prostu okropnie słabe w dobie obecnych możliwości. Wiem, że to wszystko można z czasem naprawić i zmienić, ale czy tego oczekiwali gracze, obserwujący zapowiedzi i hype, jaki został nakręcony dla tej produkcji? Wątpie... Gra, która miała stanowić przełom w świecie gier, jest zwykłą produkcją, z zaletami, jak i masą wad. Nie chce być nad wyraz krytyczny, ale przekonania, z którymi można było się zewsząd spotkać, totalnie się nie sprawdziły. Rozumiem, że dla kogoś nawiązanie do Half Life 3 lub liczba 2137 stanowią wyznacznik legendarnej gry, ale jeżeli spojrzymy na szereg innych elementów to jest to mocny średniak...
#cyberpunk2077 #cyberpunk #cdprojektred #gry #konsole #pcmasterrace
  • 12
  • Odpowiedz
@Crow7422: Nikt nikomu nie broni się dobrze bawić - po prostu niektórzy obrońcy tej gry po prostu zaginają rzeczywistośc i podają z dupy argumenty, więc nie wiem do czego odnosisz ten obrazek
  • Odpowiedz
@disco_doplan: Przecież piszesz

Cyberpunk jest totalną odwrotnością - nie przedstawia niczego nowego, a kwestie takie jak chociażby animacje, interfejs, system walki są nie tyle średnie, co po prostu okropnie słabe w dobie obecnych możliwości.


No tak beznadzieja, dzięki za recenzje, sprzedaj gre, napisz negatywny komentarz i tyle. Nie muszisz wymyślać historyjek o naginaniu rzeczywistości.
  • Odpowiedz
@disco_doplan: Nie wiem o co tyle hałasu z tymi bugami, trafiłem na jeden istotny, ale faktycznie graficznie i technicznie wygląda średnio.
Trochę jakby: zrobimy coś super wyjątkowego, od zera, nie będziemy się wzorować na innych grach, na błędach innych.
No i wyszło coś, co jest niezłe, ale nic poza tym.
Na początku się rozczarowałem, gra się nieźle i jest trochę fajnych rzeczy, klimat w sumie też, ale trzeba się w to
  • Odpowiedz
Wykorzystane tam rozwiązania stanowią obecnie standard


@disco_doplan: Przecież W3 nie wprowadziło absolutnie nic nowego. Bo niby co? XD System walki, Quen, 3 ataczki, odskok, powtórz dopóki potwór nie padnie.
Misje? Przynieś, zabij, zanieś, posprzątaj. Było parę fajnych, nowych questów ale większość z nich była w DLC - wystarczy wspomnieć walkę z Panem Lusterko czy cała linia questowa w Krainie Tysiąca Baśni. Zlecenia to było praktycznie w kółko to samo.
Sposób prowadzenia
  • Odpowiedz
Jestem pełen podziwu dla osób, które naginają rzeczywistość, byleby nie stracić swojej pewności, co do produktu wątpliwej jakości.


@Meferius: Przecież to znany mechanizm. Ludziom trudno jest przyznać, że źle wydali pieniądze nawet jak obejrzą słaby film w kinie. A co dopiero w przypadku wydatku wielokrotnie większej kwoty i gry dekady. Nie twierdzę, że gra jest słaba. Twierdzę jednak, że nawet gdyby była słabsza od tego co wypuszczono, to sporo ludzi by
  • Odpowiedz
@disco_doplan:
Ale o #!$%@? chodzi z tym wiedzminem? Przeciez gierka byla rownie slaba co CP i dalej jest sredniakiem, a jest po prostu overrated gierka dla casuali, a nie jakims kamieniem milowym xD
Caly gameplay byl 4/10, spam lmb i quen. Wszystkie questy opieraly sie na tym samym: pojedz, uzyj zmyslow, walka. Gdyby nie to co przygotowal redom Sapkowski, czyli swiat, historia i dialogi to ta gra nie bylaby nawet 5/10
  • Odpowiedz