Wpis z mikrobloga

#cyberpunk2077

Przegrałem 100 minut, ustawienia Ultra, bez RT, rozdziałka 2K.

Pierwsze wnioski:
- Grafika mnie #!$%@?ła z butów, poziom szczegółów jest #!$%@?ący, podobnie jak modele postaci, przedmiotów i interfejs. Jak ktoś mówił, że grafika wygląda jak z 2005 roku to mu napluje w twarz.
- Optymalizacja świetna - DLSS robi robotę. Stałe 60 klatek bewzględnie co dzieje sie na ekranie.
- Wstęp fabularnie spięty. Wiele elementów otoczenia jest interaktywnych, dialogi ciekawe, sposób ich prowadzenia fajny - patrzysz na postać, przedmiot i dopiero wtedy Ci sie pojawiają do niego odpowiedzi
- Strzelanie jest przyjemne - nie czuć tak bardzo, że przeciwnicy to gąbki. Trafienie w głowę daje satysfakcje. Strzelaniny są dynamiczne, przeciwnicy łatwo pozbawiają Cię paska zdrowia.
- Walka wręcz prosta ale dająca fun - szybki atak, silny atak, uniki, kontry, wyglada to o niebo lepiej niz na trailerach. Tniesz kataną i czujesz się jak samuraj
- Misje można przejść na 10 sposobów
- Miasto i jego projekt to jakiś #!$%@? majstersztyk - każde miejsce do którego trafiasz przykuwa uwagę - plakaty są fajne, wszędzie porozrzucane przedmioty, ludzie zajmują sie swoimi sprawami, tam gdzie ma byc syf jest syf i menele, tam gdzie jest centrum jest centrum i jest sporo NPC.
- Muzyka miód dla uszu ale to akurat subiektywna ocena - glownie hiphop tam lecial, mi siada

Jedyny błąd jaki widzialem to na samym początku gry przy wychodzeniu z knajpy - przed drzwiami wyjsciowymi lewitował telefon.

także uderzam w spanko i życzę równie pozytywnych wrażeń z gry ;)
  • 33
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Drodzy Państwo, wolę wydać kasę na ratę leasingu auta, lub gdyby można było pozdrozowac to polecieć na wakacje, a nie #!$%@? w grę i pakować kasę w komputer, bez pozdrowień nerdy, żegnam :D.
  • Odpowiedz