Wpis z mikrobloga

@GaiusBaltar: Musiałbyś poszukać akumulatorów ktore pochodzą z lini produkcyjnych na pierwszy montaż. Mimo ze taka varta robi aku dla VW to ich markowego aku sa pare dobrych kilogramów od tych montowanych w autach.

Gosc mi raz pokazywał Polkę z AK bez loga varta, tylko napisem genuine oem, produced by varta czy jakos tak. To były nieuzyte aku z lini produkcyjnej, ktore im zostały przez koniec produkcji danego modelu.
@GaiusBaltar: a ja wam powiem, że ostatnie lata nauczyły mnie "że kiedyś to były akumulatory, teraz to nie ma akumulatów". Mam pod opieką całkiem sporo samochodów, i w większości żywot akumulatora obecnie to plus minus 3 lata, albo mam permanentnego pecha. Szczytem była wymiana aku w 11 miesięcznym Ducato...
@cwlmod: chociażby w przykładzie którym przytoczyłem, 11 miesięcznym Ducato, siedział akumulator OEM, gdyby w niespełna rocznym samochodzie był już akumulator z pułki sklepowej, to już by był kryminał. Nie wiem czy został wymieniony na gwarancji czy, serwis krzyknął za nowy chore pieniądze, gdyż mnie to przy najmnie długoterminowym nie interesowało, to już kwestia rozliczenimiedzy Fraikinem a ASO. Drugi akumulator który wsadzili póki co działa już dwa lata, więc sukces.
@GaiusBaltar: westa forse. polecam, produkcja ukraińska.. nie dotyczą ich regulacje unijne, i te akumulatory mają między innymi więcej ołowiu. Są wytrzymalsze i trwalsze plus 3 letnia gwarancja.