Wpis z mikrobloga

@kicekxxd:
NIe patrz na napięcie.. to jest bez obciążenia. Postaw sobie kamerę wsiądź odpal i zobacz do ilu spada pod obciążeniem, jak poniżej 10V to winny jest akumulator. Wypadało by go naładować, sprawdzić poziom wody.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@kicekxxd: prąd to jedno (ampery), napięcie to drugie (wolty). Jeden i drugi aku ma za niskie napięcie jak na moje oko, aczkolwiek pytanie ile stały, w Audi może być sprawny który trzyma pojemność ale coś go powoli wyładowuje stąd napięcie poniżej 12V, w Corsie z kolei i mało i pewnie pojemności nie ma. Dobry aku powinien trzymać powyżej ~12.3. Ale to żeby było miarodajne to najlepiej byłoby zmierzyć po naładowaniu i
@r5678: @Odczuwam_Dysonans: chyba to nie wina akumulatora, wydaje mi się że coś z elektryką się spieprzyło, podłączyłem aku do prostownika na godzinę, wsadziłem do opla i odpalił bez problemu pochodził z minutę a potem zauważyłem że radio przestało grać, włączało się i wyłączało a najdziwniejsze było jak przekręciłem kierownicą, jak lekko przekręciłem to silnik momentalnie gasł, jak puszczałem z powrotem pracował idealnie, pierwszy raz się z takim czymś spotkałem, teraz
@kicekxxd: godzina to jest nie wiele, to raz, a dwa sprawdź czy masz ładowanie. Jak odpalisz samochód zmierz napięcie nie powinno być niższe niż 13.5V

Jeżeli chodzi o kierownicę, pompa wspomagania, pewnie masz elektryczną. lub hydrauliczno elektryczną, wtedy alternator ma mocne obciążenie i silnik jest bardziej obciążony, stąd gasł.. bo pewnie ładowania nie ma albo coś z ładowaniem jest nie tak.
@LuxEtClamabunt: i po 2 latach Aku do śmietnika ;) to przecież o tym pisze. Jak dbac aby było dobrze. Ja zawsze mam obsługowe i jak kupuje nowy to też z korkami.

Jak autor ma bezobsługowy to ma lipę. Bo nie uzupelni poziomu. To że Aku jest bezob. Polega tylko na tym że nie ma korków a nie że jakaś kosmiczna technologia gdzie wody nie ubywa. Tak możesz dolac i mocno zwiększyć
@LuxEtClamabunt: i po 2 latach Aku do śmietnika ;) to przecież o tym pisze. Jak dbac aby było dobrze. Ja zawsze mam obsługowe i jak kupuje nowy to też z korkami.


@r5678: mi 12 lat służył bezobsługowy, od wyjechania z salonu w mojej Fieście mk6 nigdy nie był wymieniany aku - niegarażowany, raz tylko w roku na prostowniku podładowywany przed zimą, nigdy nie rozładowywany poniżej 11V i wytrzymał tyle bez