Wpis z mikrobloga

Czy ktoś pozyskał jakieś dodatkowe informacje dotyczące anulowanych zamówień z neonet? Prócz tego co napisali oficjalnie na swoich portalach społecznościowych ofc. Już w piątek wysłałem pytanie na priv na ich fb, żeby doprecyzowali czy będzie to GWARANCJA zakupu czy sama INFORMACJA o tym kiedy sprzedaż zostanie wznowiona. Od tamtej pory upominałem się o odpowiedź 2 razy - zero odzewu (pytanie wyświetlili, moje upomnienia się o odpowiedź już nie). W poniedziałek wysłałem maila do ich biura obsługi klienta - zero odzewu. Wczoraj napisałem prywatną wiadomość na twitterze - tutaj niespodzianka, zero odzewu. Na infolinię dzwoniłem raz (też w piątek) to pan powiedział, że jest dokładnie tak jak napisali (XD). Czy to jest #!$%@? normalne, że sklep tak perfidnie ignoruje jedno (dość proste) pytanie zadawane przez klienta? Może Wam się udało coś więcej dowiedzieć?
PS.
Jakie mieliście numery zamówień (tych anulowanych ofc)? Ja 77xx. Staram się ustalić, który mniej więcej jestem w 'kolejce' do tej informacji jak już będą ją rozsyłać i jak dużo zamówień musieli anulować.
#ps5 #neonet
  • 19
  • Odpowiedz
@Ryszardzislaw:

Zgodnie z wiadomością poniżej, skontaktujemy się z Państwem gdy termin ponownej dostępności konsol będzie znany. W przypadku chęci realizacji zamówienia na dany produkt, dołożymy wszelkich starań, aby te zamówienia zostały zrealizowane w pierwszej kolejności.


Pozdrawiam...
  • Odpowiedz
@Ryszardzislaw: możesz sobie poczytać na Facebooku w poście w którym informowali o anulowaniu zamówień. W komentarzach podali kilka wersji xD czasem pisali tak jak by osoby którym anulowali mogły kupić poza kolejką a w innej pisali, że te osoby dostaną tylko info kiedy będzie można kupić xD ja bym się zbytnio na nic nie nastawiał
  • Odpowiedz
@Rogerotti: O, coś nowego. Mogę wiedzieć skąd taką informację uzyskałeś?
PS. Chodzi o dwie pierwsze z czterech ostatnich cyfr. To cztery ostatnie cyfry stanowią faktyczny numer zamówienia, pierwsze cztery to chyba kod produktu. Każdy miał początek 52. U mnie to wygląda XXXX77XX.
@oiomek: Tak, widziałem właśnie te komentarze i wiele z nich brzmiało mocno dwuznacznie. Dlatego pisałem do nich, żeby rozwiać wszelkie wątpliwości i się upewnić czego dokładnie możemy się
  • Odpowiedz
@Rogerotti: A za pomocą czego prowadzisz tą korespondencję? Facebook, twitter, mail bok@neonet? Czy jeszcze jakiś inny sposób. Bo mi nie odpowiedzieli ani razu a naprawdę starałem się obrać 'przyjazny' ton tych wypowiedzi. ¯\_(ツ)_/¯
  • Odpowiedz
@Rogerotti: Czyli po prostu tutaj w mailu dotyczącym anulowania zamówienia napisałeś co Ci tam na sercu leżało i wysłałeś? Sory, że tak dopytuję, ale mam po prostu dość tego, że wszystkie moje próby kontaktu z nimi zostają ciągle ignorowane. #!$%@?ć coś i anulować zamówienie to jedno, ale ignorowanie zawiedzionego już i tak klienta - to coś czego zrozumieć nie potrafię.
Ryszardzislaw - @Rogerotti: Czyli po prostu tutaj w mailu dotyczącym anulowania zamów...

źródło: comment_1606305578V3311GLHBgRfOEJ2J0gmMD.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz