Wpis z mikrobloga

@Surgeon: @loczyn: @perasperaadopelastra: @amisobad: @nathaliekill: @ofczy:

Proszę Państwa w linku poniżej mój model.

Workflow wygląda tak. Model zrobiony w Fusion360 eksport do STL i w moi3d eksport do .obj z meshem w Ngonach bo było to bardziej przejrzyste niż quady+triangle wygenerowane przez moi3d. Następnie Blender 2.9 i rozkładanie UVki, zapewne z błędami, ta w linku poniżej to jest ostatni wariant, a było ich kilkanaście ale wciąż
@Ursus-maritimus: No, jest trochę rozpiernicz. Sporo części jest nie odciętych i przez to sporo miejsca na UVspace zmarnowanego. Nie wiem co to za model i jaką ma skalę. Możesz ew. rozłożyć go na 2-3 udimy. Niektóre shelle na pewno można połączyć ze sobą (stitch - nie znam Blendera i nie wiem jak to tam się nazywa w tym programie) co pomoże przy bake Curvatures. Jeśli to jest highpoly to nie musisz