@loczyn: @Surgeon: @nathaliekill: w---------e są UVki zwłaszcza jak masz dobrze rozłożoną, a potem w Substance Painterze się wszystko r---------a na normal mapie i curvature mapie
Workflow wygląda tak. Model zrobiony w Fusion360 eksport do STL i w moi3d eksport do .obj z meshem w Ngonach bo było to bardziej przejrzyste niż quady+triangle wygenerowane przez moi3d. Następnie Blender 2.9 i rozkładanie UVki, zapewne z błędami, ta w linku poniżej to jest ostatni wariant,
@Ursus-maritimus: No, jest trochę rozpiernicz. Sporo części jest nie odciętych i przez to sporo miejsca na UVspace zmarnowanego. Nie wiem co to za model i jaką ma skalę. Możesz ew. rozłożyć go na 2-3 udimy. Niektóre shelle na pewno można połączyć ze sobą (stitch - nie znam Blendera i nie wiem jak to tam się nazywa w tym programie) co pomoże przy bake Curvatures. Jeśli to jest highpoly to nie
"UVki? młody jakie UVki, projekcjem jebniem, a później kawusie, szkoda życia na to g---o"
"jakie trójkąty, jakie ngony, w piątek emisy cza rendery puszczać"
"fota na plejna i fajrant"
xD
#vfxnews #grafika3d #grafikakomputerowa
@loczyn: <3
@Ursus-maritimus: źle rozkładasz :D
@perasperaadopelastra: dotyczy każdej branży ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Proszę Państwa w linku poniżej mój model.
Workflow wygląda tak. Model zrobiony w Fusion360 eksport do STL i w moi3d eksport do .obj z meshem w Ngonach bo było to bardziej przejrzyste niż quady+triangle wygenerowane przez moi3d. Następnie Blender 2.9 i rozkładanie UVki, zapewne z błędami, ta w linku poniżej to jest ostatni wariant,
@Ursus-maritimus: ;______; i to właśnie nazywam byciem troglodytą xD