Wpis z mikrobloga

@XdareckiX: Nie będzie łatki 60 fps dla bloodborne bo mechaniki są dopasowane do 30 fps więc 60 mogłoby powodować dziwne bugi. Za to zapewne Bluepoint ktory zaraz bedzie oficjalnym studio Sony dostanie remaster/remake blooborne co by miało sens który będzie faktycznie pod PS5 tak jak Demon Souls.
@dzeksondzekson: eee, na początku się mierzył z tym problemem, że gra działała 2 razy szybciej. Ale kilka miesięcy po tym, po zapoznaniu się z kodem DS3 i sposobu jego patchowania dla PS4Pro by odblokować klatkaż, udało mu się zrobić właściwy hack do Bloodborne, który nic nie przyspiesza.
@Theos: To dobrze, pytanie dlaczego nie ma wciąż tej aktualizacji? Ano dlatego ze gra klatkuje poniżej 30 w wielu miejscach, to co da mu odblokowanie klatek? Niewiele, raczej trzeba zrobić pełny remake i ten silnik poprawić bo podejrzewam ze poszli na skróty nie tylko z tym dostosowaniem gry pod 30 fps żeby na ps4 to hulalo poprawnie
Ano dlatego ze gra klatkuje poniżej 30 w wielu miejscach, to co da mu odblokowanie klatek?


@dzeksondzekson: mówisz o tym, że gra PS5 nie ma stabilnego 30 fps, dlatego taki patch nic nie da, tak? Z tym też sobie poradził hack-patch.

Ten problem z Bloodborne to "bad frame-pacing". W sytuacji różnego czasu klatek nawet PS5 nie wyciągnie stabilnego 30 fps, bo gra ma problem z tym jak jest napisana. Jak więc
@Theos: Dokładnie, dlatego opcja remake/reworka brzmi najsensowniej, gdyż jak widać stabilność frameratu jest uzależniona od jak najmniejszej ilości pikseli, wiec w 1080 ani tym bardziej w 4k taki sposób nie zadziała.
widać stabilność frameratu jest uzależniona od jak najmniejszej ilości pikseli, wiec w 1080 ani tym bardziej w 4k taki sposób nie zadziała.


@dzeksondzekson: stabilność frameratu jest uzależniona od CPU, które w PS4 jest słabe, a na PS5 duuużo mocniejsze. 1080p/60fps na PS5 to byłby banał, gdyby zastosowano chociażby taki hack-patch.
@XdareckiX: Remake dark souls zrobiło m.in. polskie q loc i zrobili po bandzie bez naprawiania bugow i jedynie powstały nowe, dopiero po jakimś czasie to naprawili, a tymczasem demon souls remake był robiony chyba od 2016 i wyszedł pol roku po zapowiedzi. Wiec logiczne jest ze jeśli remake BB ma powstać to tez będzie to 2022-2023 najwcześniej, ale imo to jest kolejny projekt który bluepoint się podejmie jako ze prawa do
@XdareckiX: Ja właśnie ogrywam podstawowe BB na konsoli FAT i mimo okazjonalnych chrupnięć nie ma tragedii, ale jak już przeżyłem spadki w mieście w RDR2 + regularne spadki fpsów w Days Gone podczas jazdy motocyklem to wydaje mi się że można się przyzwyczaić.
Imo fps cap nie jest jakiś tragiczny, albo po prostu przyzwyczaiłem się po sekiro xD które ma dokładnie te same problemy co BB na ps4, na pro podobna
@dzeksondzekson: Co to konsola FAT?:) właśnie po Sekiro, które na Pro chodziło mega płynnie to BB wydaje się chodzić tragicznie. Swoją drogą, zawsze mnie zastanawiało, dlaczego inni producenci nie robią responsywnoscj poruszania na wzór gier FS czyli mega płynnie. Wsszysrkir wiedźminy, Days Gone czy nowa Valhalla ma charakterystyczny lag, takie jakby „pływanie”, nie jest to tak mega szybka reakcja jak w produkcjach japoncow