Wpis z mikrobloga

@komarro: w piątek miałem telefon, dokonałem dopłaty (miałem opcje z dopłatą później) i jeszcze tego samego dnia paczka była już spakowana i wygenerowano kod oraz przesłano do mnie. I od piątku patrze i czekam....
Sądzę, że jakoś niebawem je puszczą
  • Odpowiedz
@Dzordz: ja dzwoniłem wczoraj na infolinie bo nie dostałem telefonu, powiedzieli, że nie dzwonili bo miałem całe opłacone z góry i że "powinno" być dzisiaj wysłane
  • Odpowiedz
@bebzimo_v2: podejrzewam że wyślą info w momencie faktycznej wysyłki. Jednym słowem to Ty dostaniesz maila o tym że wysłali wszystkie konsole. Dawaj znać ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@komarro: @bebzimo_v2: druga sprawa że jeżeli dobrze kojarzę to często paczki wychodzą jakoś 15-17. Jezeli wtedy nie wyjda to faktycznie może być problem, ale nadal nie jest przesądzone. Zdarzało sie że gry mi przychodziły w dniu premiery a wyszły późnym wieczorem dnia poprzedniego
  • Odpowiedz
@Dzordz: we wrzesniu moje zamówienie zostało wysłane o 8 to myślałem, że rano to robią. Na infolinii niestety jest kompletny brak wiedzy i dyplomatyczne odpowiedzi "postaramy sie", "z tego co wiem", "nie posiadam informacji" :/
  • Odpowiedz
@komarro: to zależy od kuriera niestety :/ ale z ups nie miałem złych przygód więc mogą dać radę :D

btw też @bebzimo_v2: właśnie dostałem maila że moje zamówienie zostało wysłane. Co zabawne w piątek też to zrobili... Trochę tego nie ogarniam bo w piątek dali mi znać że wysłali przy zamówieniu pierwotnym (tam gdzie płaciłem 250zł) a teraz to samo zrobili przy zamówieniu gdzie dopłacałem resztę (
  • Odpowiedz
@komarro zamówione ps5 + dodatki we wrześniu, szybki telefon 30min temu do empiku, bo mieli dziś wysyłać, a babka mówi, że sklep anulował hurtowo wszystkie zamówienia.
Ani maila, ani zwrotu hajsu jeszcze nie dostałem. Mówiła, że anulowanie przez sklep jest "z dzisiaj" także nie pogramy sobie panowie...
  • Odpowiedz
@komarro a dzwoniłeś na infolinię i pytałeś się jak z twoim zamówieniem? Szybki telefon i się dowiesz co i jak. Mi niestety przekazali złe wieści, nie wiem, wydawało mi się że zamówiłem jako jeden z pierwszych + odrazu opłacone i potwierdzone. Nie dostałem maila o wysyłce, stąd wolałem się upewnić telefonicznie, że wszystko gra, a tam taki zonk...
  • Odpowiedz
@tanczjakcizagramkolego: dzwonilem wczoraj... jak dzisiaj do 16-17 nic nie bedzie to zadzwonie znowu ale to niepowazne masakeycznie ze zero informacji tylko sami sobie anuluja... tez mialem od razu cale zaplacone i status mam "w realizacji"
  • Odpowiedz