Wpis z mikrobloga

@Orolura: Jak już mam okazję, to też się spytam o radę. W co się dalej bawić, żeby jednak poprawiać swoje skille i nabywać nowe umiejętności w modelowaniu. Robienie assetów do gier jest spoko ale nie czuje, żebym mógł zrobić pod tym względem jakiś duży progres. A bawie się w to od roku.
@SwidraVytra: samo modelowanie niestety nic Ci nie da w aktualnych czasach chyba że mowa o rzeźbieniu. Ja bardzo mocno siedze w silnikach, ustawianie scen, oswietlenia, materiały, shadery, particle, optymalizacja pod konsole. Z drugiej strony czasem w blenderze robię wizualizacje wnętrze, produktów (cycles, wieć semi-proffesional). Musisz pomyśleć jaki kierunek. Jeśli gry, to uczyć się unity/unreal.
@SwidraVytra: teksturowanie pewnie ogarniales w blenderze, zapoznaj się z programem Substance Painter. Do takich low poly modeli to trochę przerost formy nad treścią, ale jak zrobić jakieś urządzenie, silnik z wiekszą ilością detali i tam podziałasz z teksturami, to zobaczysz jak fajnie mozna sie bawić. Niestety program płatny, ale jak masz mozliwosc to kup na miesiac suba, do tego bedziesz mial dostep do parunastu darmowych materiałów i sie poduczysz i pobawisz.