Wpis z mikrobloga

Potrzebuję załatwić jedną sprawę w banku (konkretnie chodzi o pko). Najchętniej załatwiłbym to przez telefon. Gdzie powinienem zadzwonić, żeby rozwiązano moją sprawę? Na infolinię czy do banku, do oddziału? Nie jest tak, że na infolinii siedzą jakieś studenciaki na umowie zlecenie, które nawet nie są pracownikami banku?
#pko #bank #pytanie
  • 2
@vvvariacik Przede wszystkim chcielibyśmy podkreślić, że na infolinii pracują bardzo dobrzy i merytorycznie przygotowani konsultanci. Z infolinią można się skontaktować bezpłatnie, całodobowo pod numerem 800 302 302. Można również skontaktować się z infolinią z poziomu aplikacji IKO. Wtedy od razu konsultant wie, z którym klientem rozmawia. Kolejną opcją jest kontakt za pomocą wiadomości wysyłanej przez serwis internetowy iPKO lub zamówienie wideorozmowy z doradcą. Zresztą, przez iPKO można też samodzielnie załatwić wiele spraw.