Wpis z mikrobloga

Od 18 września tworzyłem grę o nazwie roboczej Pirate's Keel. Nad projektem spędziłem 55 dni, w tym 45 pracy, a dziś została wydana więc przychodzę się pochwalić ( ͡° ͜ʖ ͡° )*:


Gra nie wygląda najlepiej to prawda, nie jest to alternatywa dla Sea of Thieves ( ͡° ͜ʖ ͡°) ale chciałem zrobić taki przyjemny arcade pływania łodzią i napierniczania w inne łodzie gdzie nie spędzę godzin nad dogrywaniem jak najładniejszej grafiki.

Plany na przyszłość to przede wszystkim wprowadzenie lokalnego i sieciowego multi. W zasadzie, ta gra miała od początku opierać się na multiplayerze, ale gdybym zaczął nad tym dłubać od zera, czas produkcji byłby dłuższy, o wiele. Więc wersja 0.2 wprowadzi lepszy input i bazę pod lokalne multi, oraz szereg poprawek, w tym wymianę tego horrendalnego menu opcji.

Co jest specjalnego w tym projekcie, to jest to to, że od początku chciałem by jak największa jego część była open source. Także, bierzcie i korzystajcie ( ͡° ͜ʖ ͡°) Niestety, nie da się mieć ciastko i zjeść ciastko, więc wszystkie assety z unity asset store zostały wyrzucone w publicznym repo. Linki do nich są w odpowiednim pliku i to wszystko co mogłem z tym zrobić, bo defaultowa licencja z asset store nie pozwala mi ich umieścić i musiałbym się każdego pytać o pozwolenie. Z drugiej strony zaoszczędzę na transferze github lfs ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Link do gierki, gra dostępna jest na PC: https://checkenginestudios.itch.io/pirates-keel . W linku macie też odnośnik do githuba czy roadmapy na trello.

Wymagany jest póki co kontroler kompatybilny z xboxem, ze względu pokopania przeze mnie nowego input systemu, naprawię to ASAP.

Mój tag, można obserwować, będę rzucał co jakiś czas jakimś devlogiem : #bordogamedev

#gamedev #gry #unity #unity3d
TymRazemNieBedeBordo - Od 18 września tworzyłem grę o nazwie roboczej Pirate's Keel. ...

źródło: comment_1605198925b6JyAOIDiXByrMZooxpfXX.jpg

Pobierz
  • 24
@InterferonAlfa_STG: jakie skille możesz zaoferować? Póki co nie myślałem o collabie powiem szczerze, plus projekt będzie na zasadzie ewentualnej donacji, więc nie mogę zaoferować jakiejkolwiek wypłaty :/ przynajmniej na ten moment.

Tak na szybko na pewno przydałby mi się ktoś do UI/UX no i ewentualnie modele 3D, potem ktoś kto ogarnie ze mną networking, o ile projekt nie zdechnie za szybko