Wpis z mikrobloga

@Galopujaca_rokitniczka: Potwierdzam, też się zastanawiałem po czym mnie olśniło, że na cholerę mi Xbox skoro mam gamingowy PC na obecną chwilę niedużo gorszy od konsol (i7 i RTX 2070 Super) a wszystkie exy Microsoftu i tak wyjdą na PC a do tego nigdy nie będą wykorzystywały 100% z tych 12 TFLOPS bo muszą działać na tym retardzie Serii S który ma grafikę słabszą niż Xbox One X.
Jak dla mnie to
@cincin27: Sam #!$%@?, jeżeli nie wiesz jak działa proces developmentu gier. Producent będzie musiał robić dwie technologicznie różne gry przez co nie będzie mógł wykorzystać pełni mocy mocniejszej konsoli bo są rzeczy których nie załatwisz zmniejszeniem rozdzielczości tak jak Microsoft sobie to uwidział.
Masz tego żywy przykład na rynku, nie wyszła żadna gra która wykorzystałaby pełnie mocy PS4 Pro czy Xbox One X bo wszystkie tytuły musiały działać też na podstawowych,
@cincin27: Mhm i do tego wersje na PC bo też muszą na Windowsa wychodzić jak wychodzą na Xboxa i cały optymalizacyjny cud związany z jednolitością specyfikacji konsoli idzie w #!$%@? a deweloperzy będą bardzo skłonni do dopieszczania i żyłowania swoich produkcji musza robić "exy" które muszą działać na 2 różnych konfiguracjach konsol i do tego na PC.
Popatrz sobie na branżę, zobacz na powód kolejnej obsuwy Cyberpunka związanej z koniecznością robienia