Mam problem z projektem, muszę rozróżnić end drag od pointer upa (kliknięcie w przedmiot nie równało się przesuwaniu przedmiotu), póki co w kodzie jest samo przesuwanie, a ma być że kiedy nacisnę w przedmiot trafi on do ekwipunku i dopiero z poziomu ekwipunku będę mógł go przesuwać. Ma ktoś może pomysł jak to zrobić? #unity3d #csharp Jak coś to projekt point and clicka na studbaze
@PrezesHistorii: Dawno nie robiłem z unity, ale o ile pamiętam to masz wiele wbudowanych eventów, jak OnClick() czy OnDrag() i to już chyba EventSystem za ciebie wykrywa czy ktoś kliknął, czy przeciąga.
Druga sprawa możesz mieć 2 skrypty/obiekty jeden to przedmiot na mapie i tam będzie tylko OnClick, a drugi to przedmiot w ekwipunku i tam będzie opcja tylko przeciągania. Jeszcze jest opcja zmiennej, i wtedy w OnClicku na samym
#unity3d #csharp
Jak coś to projekt point and clicka na studbaze
Druga sprawa możesz mieć 2 skrypty/obiekty jeden to przedmiot na mapie i tam będzie tylko OnClick, a drugi to przedmiot w ekwipunku i tam będzie opcja tylko przeciągania. Jeszcze jest opcja zmiennej, i wtedy w OnClicku na samym