Wpis z mikrobloga

@MrNomad: co chcesz wiedzieć mój młody uczniu ( ͡° ͜ʖ ͡°) terenwizja gówno wie o landkach, nie sugeruj się tym co panowie fachowcy tam pieprzą
  • Odpowiedz
@MrNomad: brytyjska "jakość" i brytyjska "inżynieria" ( ͡° ͜ʖ ͡°), a tak serio to trudno jest znaleźć niezamęczony egzemplarz w tych pieniądzach, to są wiekowe wozy, często orane do nieprzytomności, potem przed samą sprzedażą obrzyganie bitexem podwozia i walenie kitu że po kompleksowym remoncie ramy/blachy. Inna sprawa - albo do terenu albo na daily.
  • Odpowiedz
@MrNomad: miałem P38 i D2. Nigdy więcej Land Rovera. Nie znam bolączek D1, ale na pewno jakieś są. Jak szukałem to patrzyłem też na D1, ale najczęściej był problem ze znaczną korozją w okolicach mocowania budy do ramy. Unikaj też wersji z tym elektronicznym (potencjometr pedału gazu) sterowaniem pompy wtryskowej (mało takich, ale są).
  • Odpowiedz
@BratProgramisty: :D to akurat miałeś te dwa, na które najbardziej się marudzi :D D2 z tego co słychać trzeba wywalić ficzery typu ACE oraz kontrole trakcji i problemy znikajo.

powyższe też do ogarnięcia, ale drogo

D1 mam, największą bolączką D1 są polacy i polscy mechanicy oraz och genialne pomysły co by tu #!$%@?ć żeby nie wymienić jeździć
  • Odpowiedz
@amath: zastanawiam się jak z użytkowaniem na codzień i czy w tym budżecie znajdę coś nie wymagającego natychmiastowego remontu. Niestety nie miałem jeszcze okazji sie do niego przymierzyć.
@Tonari_Totoro: Nie, nie dojeżdżam, po prostu taka moja fanaberia, szczególnie, że potrzebuje czegoś 4x4 na weekendy
  • Odpowiedz
@MrNomad: mi też się podobało, ale są bardzo nietrwałe i to ich problem. Pojeździsz 2mc i się nagle okazuje że trzeba robić kapitalny remont zawieszenia mimo że było całkiem dobre itd..
  • Odpowiedz
@MrNomad: to bardzo mocno zależy czego oczekujesz.

najlepiej jechać oglądać z kimś, kto zna te samochody i wie na co patrzeć ( w sumie jak z każdym )

najważniejsza jak w każdej terenówce jest rama, musi być zdrowa, fajnie jak będzie na niej widać numery ( ͡° ͜ʖ ͡°)
potem blacharka nadwozia, nadkola, podłoga bagażnika, lubią sobie pognić
idąc do mechaniki, to jest prosta jak budowa cepa,
  • Odpowiedz
@amath: dzięki za wyczerpujące info! Nie pozostaje mi chyba nic innego niż jechać obejrzeć jakiś egzemplarz i przekonać się czy po przejażdżce nadal będzie mi się tak podobać
  • Odpowiedz
@MrNomad: no problemo, możesz wbić na landkowe grupy na fejsie tam się trochę pojawia ogłoszeń, albo podesłać coś jak wybierzesz :)

@Tonari_Totoro: jup, najlepiej lc70 takie jak mondry pan gołomp z terenwizji ( ͡° ͜ʖ ͡°)

  • Odpowiedz
@Tonari_Totoro: coś taki spięty jakbyś patrola upalał ( ͡° ͜ʖ ͡°)

jest innym wyborem, czy lepszym nie wiem, być może na daily tak, dla mnie w ciężki teren niekoniecznie
  • Odpowiedz